مدیریت شهری انزلی نیازمند اصلاحات اساسی است
مدیریت شهری انزلی نیازمند اصلاحات اساسی است

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه مردم این شهر از حاشیه ها خسته شده اند، گفت: مدیریت شهری انزلی نیازمند اصلاحات اساسی است.

به گزارش خزرفوری

سید بدرالدین بدری که نوزدهم تیرماه در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی توانسته بود با رأی اکثریت اعضای این شورا به عنوان شهردار انزلی انتخاب شود پس از تأیید استانداری گیلان امروز (چهارشنبه) رسماً سکان شهرداری بندرانزلی را در دست گرفت.

پرداخت حقوق پرسنل در اولویت باشد

اسماعیل میر غضنفری؛ فرماندار بندر انزلی در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه شهردار باید آنچه که به صلاح شهر است را در چارچوب قانون انجام دهد، اظهار کرد: پرداخت حقوق و مطالبات پرسنل شهرداری و رسیدگی به پرسنل به عنوان بازوی شهردار باید در اولویت امورات شهردار باشد.

میر غضنفری تاکید کرد: فرمانداری در کنار نظارت بر عملکرد مدیریت شهری، آمادگی حمایت همه جانبه برای کمک به مدیریت شهری را دارد.

فرماندار انزلی با بیان اینکه مردم انزلی از حاشیه‌ها خسته شده‌اند، ادامه داد: بندرانزلی شهری گردشگر پذیر بوده و متأسفانه در سال‌های اخیر ساخت و سازها و کارهای عجیبی انجام شده که شهرداری نیز در آن دخالت داشته است.

میرغضنفری تصریح کرد: نیازمند هستیم که و با اقتدار و قدرت، اصلاحات اساسی در حوزه کاری مدیرت شهری انجام شود و معتقدم هر مسئولی باید در مسیر قانون حرکت کند.

ایجاد ثبات در مدیریت شهری انزلی

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در این مراسم با بیان اینکه بدری در دهه هشتاد سابقه مدیریت شهری انزلی را داشته است، افزود: در شش ماه گذشته شهرداری بندرانزلی با سرپرستی مهدی خلیلی توانست از برخی از بحران‌های مدیریتی عبور کند که جا دارد از تلاش وی نیز تشکر کنم.

موسی زنجان خواه افزود:: شورای اسلامی شهر انزلی به وظیفه قانونی خود عمل کرد و با فراخوان انجام شده از بین ۹ گزینه در نهایت اکثریت اعضا به بدرالدین بدری رأی دادند.

وی ادامه داد: امروز شهرداری انزلی پس از چند ماه به ثبات مدیریتی رسیده و کمک کنیم بندرانزلی به ارزش و جایگاه واقعی خود برسد.

سید بدرالدین بدری دارای مدرک مهندسی عمران و کارشناسی ارشد آنالیز عددی است و پیش از این در دهه هشتاد نیز به مدت چهار سال شهردار بندرانزلی بود.