مشکلات تیم سپیدرود باید به صورت ریشه ای حل شود
مشکلات تیم سپیدرود باید به صورت ریشه ای حل شود

علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت در نشست بررسی مسائل و مشکلات تیم سپیدرود که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد

به گزارش خزرفوری

 علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت در نشست بررسی مسائل و مشکلات تیم سپیدرود که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی شهرستان در کنار مسائل و مشکلات عمرانی و خدماتی، گفت: ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه بسیار موثر است و در این میان برخی ورزش ها مانند فوتبال، تاثیر شگرفی در نشاط اجتماعی دارد.

وی نقش آفرینی تیم‌های پرطرفدار و ریشه‌داری همچون سپیدرود را در ایجاد نشاط در جامعه دو چندان دانست و افزود: شکست و یا پیروزی تیم هایی مانند سپیدرود، می تواند موجب خوشحالی و یا ناراحتی تعداد زیادی از طرفداران پرشمار آنها شود و در همین راستا وظیفه داریم به دنبال رفع دغدغه های این تیم باشیم و برای حل ریشه ای مشکلات این تیم به صورت کارشناسی هر چه سریعتر اقدامات اساسی انجام دهیم .

وی افزود: در همین راستا نیاز است کارگروهی تخصصی در محدوده زمانی مشخص نسبت به بررسی و کارشناسی مشکلات این تیم و ارائه راهکار جهت حل آنها اقدام کند.

مریم‌بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست با تأکید بر لزوم همفکری و استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت حل مشکلات تیم سپیدرود، گفت: باید هر چه سریع‌تر و با کمک و حمایت‌های مهندس فتح‌اللهی فرماندار رشت مشکلات مالکیتی و مالی این تیم حل شود و دست به دست هم دهیم تا با یاری همدیگر مشکلات این تیم بیش از این نشود .

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، حمایت از تیم ریشه‌دار سپیدرود را وظیفه خود دانست و گفت: در همین راستا در کارگروهی تخصصی به صورت کارشناسی مشکلات این تیم را بررسی و تصمیمات دقیق و کارشناسی به زودی اتخاذ خواهد شد .