مردم آمریکا اکنون «مرگ بر آمریکا» می گویند / ملت ایران هیچ نگران نباشند و با آرامش زندگی کنند
مردم آمریکا اکنون «مرگ بر آمریکا» می گویند / ملت ایران هیچ نگران نباشند و با آرامش زندگی کنند

به گزارش خزرفوری  به نقل از انتخاب؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ تحمیلی موازنه قوا یکسان نبود اما توانستیم نتیجه شگفت انگیزی را رقم بزنیم. به گزارش ایسنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و در […]

به گزارش خزرفوری

 به نقل از انتخاب؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ تحمیلی موازنه قوا یکسان نبود اما توانستیم نتیجه شگفت انگیزی را رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما توانستیم موازنه جنگ را معکوس کنیم. یعنی دشمنان ما بسیار قوی بودند و ما هنوز قوی نبودیم. اما نتیجه جنگ عکس موازنه اتفاق افتاد و این نتیجه یک رکورد بسیار شگفت‌انگیز است.

وی ادامه داد: آمریکا نمادهایش را از دست داده است و حتی مردم آمریکا اکنون مرگ بر آمریکا می‌گویند. حتی مردم مجسمه‌های نمادین را در آمریکا به زیر می‌کشند و پرچم آمریکا را به آتش می‌کشند. آمریکا از درون پوسیده است و در بیرون هم منزوی است‌. ملت ایران عزیز هستند. و هیچ نگران نباشند و با آرامش زندگی کنند.