لغو حکم شهردار آستارا برای الوان پور | اعضای شورا شهردار جدید را انتخاب کنند
لغو حکم شهردار آستارا برای الوان پور | اعضای شورا شهردار جدید را انتخاب کنند

خزر: فرماندار شهرستان آستارا گفت: حکم میثم الوان پور به عنوان شهردار منتخب آستارا توسط مراجع ذی‌صلاح لغو و به فرمانداری ابلاغ شده است.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزر فوری به نقل خزرآنلاین، عنایت رضایی پور بیان کرد: اعضای شورای اسلامی بندر آستارا از زمان آغاز به کار شورای دوره ششم، با یکدیگر اختلاف نظر داشته و این قضیه به ضرر شهر و مردن شریف آستارا است.

وی با اشاره به صدور حکم شهردار برای الوان پور در ماه های گذشته تصریح کرد: زمانی که به عنوان فرماندار شهرستان آستارا انتخاب شدم و حکم میثم الوان‌پور به عنوان شهردار از سوی استاندار گیلان صادر شد، به عنوان نماینده عالی دولت در آستارا با جدیت به دنبال اجرای حکم بودم، اما برخی از اعضای شورای اسلامی شهر آستارا در جلسه حاضر نشدند.

فرماندار شهرستان آستارا بیان کرد: طبق قانون مواقعی که اعضای شورای اسلامی شهر با هم اختلاف نظر دارند، فرمانداری آن را به شورای حل اختلاف استان ارجاع می‌دهد و زمانی که حکمی نهایی از سوی استانداری صادر شد، فرمانداری باید آن را به طور قانونی اجرا کند.

رضایی‌پور اضافه کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا، همواره اعضای شورای اسلامی شهر را راهنمایی و به ایشان مشورت داده ام و هدفم اعتلای شهر و رفع مشکلات مردم است.

فرماندار شهرستان آستارا بیان کرد: در حال حاضر حکم میثم الوان پور به عنوان شهردار آستارا توسط مراجع ذی صلاح لغو شده است و وی دیگر شهردار نیست، بنابراین هر هفت نفر اعضای شورای اسلامی شهر آستارا باید هر چه سریع‌تر جلسه تشکیل بدهند و از بین گزینه‌های مدنظرشان شهردار جدید را انتخاب کنند.

رضایی پور با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری در خصوص غیبت‌های متوالی سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر آستارا، از سوی استانداری گیلان هنوز به فرمانداری ابلاغ نشده است، بیان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر انتظار داریم اختلاف‌ها را کنار بگذارند و با تشکیل جلسات و همکاری و تعامل، شهرداری را انتخاب کنند که برای شهر و شهروندان مفید باشد.