حسن محمد یاری: در دولت آیت‌الله رئیسی امورات و مشکلات باید با یک اشاره حل شود
حسن محمد یاری: در دولت آیت‌الله رئیسی امورات و مشکلات باید با یک اشاره حل شود

نماینده مردم طالش در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران با انتقاد از وضعیت راه‌های روستایی در شهرستان‌های غربی استان خبر داد.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزر فوری حسن محمدیاری، نماینده مردم طالش در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران با انتقاد از وضعیت راه‌های روستایی در شهرستان‌های غربی استان، اظهار کرد: سه سال هست که منتظر حل مشکلات راه ماسال به گیلوان علیرغم تخصیص اعتبارات لازم هستیم.
وی با تأکید بر استفاده بهینه از زمان باقی‌مانده در اجرای طرح‌های آسفالت، افزود: پیش از اینکه تذکرات شفاهی ما منجر به طرح سؤال از وزیر راه و شهرسازی بیانجامد دستگاه‌ها نسبت به پیگیری امور اهتمام بورزند.
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در دولت آیت‌الله رئیسی امورات و مشکلات باید با یک اشاره حل شود، گفت: ۱۱ رودخانه وحشی در تالش وجود دارد و پل‌های در مسیر رودخانه‌های تالش همیشه آبستن تخریب هستند ازاین‌رو باید اعتبارات پل‌سازی و نگه‌داری آن‌ها در غرب گیلان در دستور کار قرار بگیرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه تالش بعد از رشت به لحاظ کمی و کیفی بزرگ‌ترین حوزه آموزش‌وپرورش استان است، تصریح کرد: به فرموده رهبری معظم انقلاب اسلامی ما در انتصابات دخالت نمی‌کنیم منتها از منظر مشاور اعلام می‌کنیم این حوزه نیازمند یک مدیر موفق‌تر است و اگر مسئولان آموزش‌وپرورش کسی را سراغ ندارد، ما یک مدیر به شما معرفی کنیم.
نماینده مردم طالش در خانه ملت با بیان اینکه پروژه مرکز قلب تالش از سوی راه و شهرسازی متوقف‌شده و با سرعت کنونی احداث این پروژه احتمالاً حداقل ۱۰ سال طول می‌کشد، گفت: مسئولان توجه داشته باشند در غیاب این مرکز بیماران باید حدفاصل تالش تا رشت جهت یک تست و یا آزمایش بپیمایند در حالیکه راه و شهرسازی باید در این زمینه اقدام عاجی را در دستور کار خود قرار دهد.