جلسات را علنی کنید، وزرا حرف ما را نمی شنوند | ۱۷ اشکال به طرح جدید نان وارد است
جلسات را علنی کنید، وزرا حرف ما را نمی شنوند | ۱۷ اشکال به طرح جدید نان وارد است

خزرفوری:جلسات را علنی کنید تا مردم ببینند نماینده‌ها چه می‌کنند

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری به نقل از حکایت گیلان | نماینده مردم صومعه سرا در مجلس ضمن انتقاد از افزایش ۷۰ درصدی مالیات اصناف و کارمندان، از دولت و مجلس خواست به دغدغه آن‌ها رسیدگی کنند.

 سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی چهارشنبه، ۲۵ خرداد ماه  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی، گفت: سه مشکل ترانش های بانکی، افزایش۷۰ درصدی مالیات و ضریب مالیات سال های ۹۵ تا ۹۸ موجب مشکل برای اصناف و کارمندان شده است که باید هرچه سریع‌تر، وزیر اقتصاد با حضور در مجلس دراین خصوص توضیحات لازم را ارائه کند. 

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مالیات اصناف بیچاره و گرفتار و کارمندان ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است، همچنین دولت ضریب مالیات حساب سال های ۹۵ تا ۹۸ را از مردم دریافت میکند که این موضوع نیز موجب نگرانی اصناف شده است. 

دلخوش گفت : جلسات را علنی کنید تا مردم ببینند نماینده‌ها چه می‌کنند. الان روی شیوه جدید نان مشکل داریم! ۱۷ اشکال به طرح جدید آقایان وارد است. در بحث مالیاتی که از کارت‌خوان‌ها می‌گیرند، اشکالاتی وارد است. طرف به برادرش قرض می‌دهد و هر چقدر کارت بکشد باید مالیاتش را بدهد.
نماینده صومعه‌سرا در تذکر تند خطاب به دولتی‌ها می‌گوید: وزرا حرف ما را دیگر نمی‌شنوند!

 وی در پایان از  هیات مجلس خواست تا هر چه سریع تر جلسه ای را با وزیر امور اقتصادی برگزار و این سه مشکل اصلی را که مانند خوره در جان اصناف، بازاریان، کسبه و کارکنان دولت افتاده است را حل کند.