پرواز هفتگی رشت به مشهد افزایش یافت
پرواز هفتگی رشت به مشهد افزایش یافت

خزرفوری:بیشترین تعداد پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت مربوط به مقاصد تهران و مشهد است.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری به نقل از ایسنا/گیلان مدیرکل فرودگاه گیلان از افزایش پروازی های این فرودگاه به مسیر مشهد خبر داد و گفت: چهار پرواز اضافه شده به پروازهای مقصد مشهد، توسط شرکت هواپیمایی چابهار و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام می شود.

سید محسن میرحسینی در گفت وگو با ایسنا، از افزایش پرواز رشت – مشهد خبر داد و اظهار کرد: با موافقت درخواست شرکت هواپیمایی چابهار مسیر پرواز رفت و برگشت رشت – به مشهد توسط این شرکت نیز برقرار شد و در زمان حاضر ۱۸ سورتی پرواز در هفته برای مقصد یاد شده توسط شرکت های هواپیمایی ایرتور، کیش و چابهار انجام می شود.

وی افزود: چهار پرواز اضافه شده به پروازهای مقصد مشهد، توسط شرکت هواپیمایی چابهار و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه گیلان تصریح کرد: بیشترین تعداد پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت مربوط به مقاصد تهران و مشهد است.

میرحسینی با بیان اینکه فرودگاه سردار جنگل رشت ۵۴ سورتی پرواز در هفته دارد، گفت: در زمان حاضر هشت مسیر پروازی در هفته به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، عسلویه، بندرعباس، کیش، اهواز و نجف از فرودگاه سردار جنگل  رشت انجام می شود.