برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید گمنام در دادگستری کل گیلان
برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید گمنام در دادگستری کل گیلان

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری مراسم وداع با پیکر شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مسئولان قضایی استان، قضات و کارکنان دادگستری کل استان برگزار شد. سرهنگ حسن حبیبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در این مراسم، شهدا را نمونه‌های مجسم و تندیس‌های زنده وفاداری، فداکاری، استقامت و نشانه‌های […]

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری مراسم وداع با پیکر شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مسئولان قضایی استان، قضات و کارکنان دادگستری کل استان برگزار شد.

سرهنگ حسن حبیبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در این مراسم، شهدا را نمونه‌های مجسم و تندیس‌های زنده وفاداری، فداکاری، استقامت و نشانه‌های شرف و فضیلت مردم عزیز ایران دانست که بدون این عزیزان اقتدار و استقلالی برای کشور وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز به برکت فرهنگ دفاع مقدس تفکر انقلابی تکثیر شده است، تصریح کرد: گروه‌های اسلامی مقتدر همچون حزب الله لبنان و انصار الله یمن و جنبش های فلسطینی و حشد الشعبی عراق و لشکرهای فاطمیون و زینبیون نمونه های بارز تداوم نهضت امام راحل هستند.

مدیرکل حفظ آثار گیلان شهید بهشتی را یکی از استوانه های انقلاب عنوان کرد و گفت: شهید بهشتی از جمله مدیران تراز انقلاب اسلامی است که اوایل انقلاب به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

حبیبی با اشاره به اینکه شهدا مسیری برای آزادی مسلمانان از بردگی مدرن فراهم کردند، افزود: هر جایی که کشور ما آسیب دید، دست های خیانت نفوذی های داخل همراه بوده و مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید با مقایسه خود با شهدا خود را ارزیابی کنند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه داریم ابعاد شخصیتی شهید بهشتی را به نسل جوانان ما که گواه حقانیت انقلاب اسلامی است، بشناسانیم و با برخورد به موقع و قاطع با تخلفات که عامل بازدارنده مجرمان و مفسدان است باعث ایجاد اعتماد بین مردم شویم.

مدیرکل حفظ آثار گیلان با بیان اینکه پشتیبانی قانونی از تولید، وظیفه مجریان و سیاست گذاران است و نباید خودشان مانعی مضاعف بر موانع قبل باشند، عنوان کرد: پشتیبانی و مانع زدایی در حوزه تولید، قطعا موجب تحقق رونق اقتصادی و بی اثر شدن تحریم‌ها خواهد شد و نابسامانی هایی که در بحث اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد، نباید موجب نا امیدی مردم شود.