انتصاب و معارفه مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری گیلان
انتصاب و معارفه مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری گیلان

همزمان با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان، محمدرضا حق‌بین به عنوان مشاور و مسئول پیگیری امور ایثارگران استانداری منصوب و معارفه شد.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری : اسدالله عباسی در مراسم معارفه مشاور و مسئول پیگیری امور ایثارگران استانداری گیلان، با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به اینکه تکریم خانواده معزز شاهد و ایثارگر و بهره مندی از ظرفیت های این عزیزان بعنوان سند زنده ولایتمداری و خدمت به مردم در دستور کار دولت سیزدهم است، افزود: از یادگاران شهدا و ایثارگران با توجه به برخورداری از قابلیت های فردی، اجتماعی و تخصص با تاسی از روحیه جهاد و شهادت، در جایگاه های مختلف مدیریتی برای خدمت بهتر به مردم بکار گیری شده و می شوند.
وی با تشریح ابعاد شخصیتی سردار رشید جبهه مقاومت شهید حق بین، خلوص و مجاهدت در راه خدای ایشان در دوران انقلاب اسلامی را منحصر به فرد خواند و گفت: با توجه به شناخت موجود از فرزند جوان سردار حق بین، انتظار می رود حوزه امور ایثارگران استانداری با تعاملات اثربخش با دستگاه ها، در استان رونق بیشتر یابد.
عباسی تصریح کرد: سرداران و هشت هزار شهید سرافراز گیلانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی پای کار انقلاب ماندند و پشتیبان ولایت فقیه، نظام اسلامی و انقلاب بودند و امروز مسئولان باید تمام قد برای رضایت شهدا که توام با برکت است، پای کار مردم باشند.
وی ادامه داد: با توجه به وصایای امام راحل، نگاه عمیق رهبر فرزانه انقلاب و منش و روش آیت الله دکتر رئیسی، تکریم خانواده معظم شاهد و ایثارگر مایه‌ی رشد و تعالی جامعه اسلامی است.
نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه مسئولان با خدمت صادقانه به مردم در مسیر رضایت شهدا و خداوند گام بردارند، گفت: کار برای شهدا برکت دارد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بدنه دستگاه های دولتی، ارائه خدمات شایسته به مردم را تسهیل می‌کند.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران در نقاط مختلف استان توسط مجموعه استانداری و نهادهای دولتی و خدمات رسان، تدوین و اجرای برنامه های راهبردی برای اعتلای امور ایثارگران در برابر هجمه های دشمنان و خدمت به مردم با بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند نیروهای متعهد و متخصص را از خواسته خود از مشاور و  مسئول جدید هماهنگی امور ایثارگران استانداری گیلان نام برد.
پیش از این ایرج عاشوری به عنوان سرپرست امور ایثارگران استانداری مشغول فعالیت بود.