داماد عصبانی پس از قتل مادرزن، خودکشی کرد!
داماد عصبانی پس از قتل مادرزن، خودکشی کرد!

داماد خشمگین که به‌دلیل اختلاف خانوادگی در اقدامی هولناک مادر زن خود را به قتل رسانده و همسرش را نیز مجروح کرده بود، خودکشی کرد.

به گزارش خزرفوری

خزرفوری به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ «محمدهاشم قسام» فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در زاهدشهر فسا، بلافاصله مأموران انتظامی بخش شیبکوه به محل حادثه اعزام شدند. مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۴ ساله به‌دلیل اختلاف خانوادگی، پس از ورود به خانه مادرزن ۴۶ ساله‌اش وی را با اسلحه کمری به قتل رسانده و سپس به سمت همسرش نیز تیراندازی و وی را مجروح کرد. مرد مسلح پس از آن با شلیک به خودش اقدام به خودکشی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» با بیان اینکه حال عمومی زن جوان رضایت‌بخش است، گفت: قاتل و همسرش به‌دلیل اختلاف خانوادگی پرونده‌ای در مرجع قضایی در حال رسیدگی داشته‌اند و دارای سه فرزند نیز هستند.

سرهنگ «قسام» خاطرنشان کرد: این واقعه تلخ و تبعات تلخ‌تر آن برای همسرِ قاتل و فرزندانش، از اختلافات خانوادگی و عدم کنترل خشم نشأت گرفته است که با مراجعه به‌موقع به مشاور خانواده و ریشه‌یابی مشکلات این زوج و سعی در حل آن، از وقوع این واقعه تأسف بار جلوگیری می‌شد.