برگزاری اولین یادواره شهدای نیروی دریایی در گیلان
برگزاری اولین یادواره شهدای نیروی دریایی در گیلان

فرمانده ناوگان شمال از برگزاری اولین یادواره شهدای نیروی دریایی در گیلان با محوریت شهید نامجو و یادبود شهدای ارتش استان در چهارم مهرماه با سخنرانی امیر دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری : امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت در جلسه هماهنگی اولین یادواره شهدای نیروی دریایی گیلان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نقطه عطف فعالیت‌های فرهنگی و حماسی در جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس کشور ما را برای سال‌های متمادی بیمه کرد که دشمنان جرات جسارت و تجاوز به ایران اسلامی‌مان را نداشته باشند.

وی با تاکید به تبیین و بیان واقعیت‌های روی داده در دوران سخت هشت‌سال دفاع مقدس به نسل جوان و آینده و با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردی کسانی است که در راه دفاع از انقلاب و مکتب اسلامی قله‌های بلند رشادت را درنوردیدند، افزود: عمل به فرمان فرماندهی معظم کل قوا در جهاد تبیین، بازگو نمودن ایثارگری‌های شهدا و رشادت جانبازان به جوانان و نسل آینده نقطه بسیار روشن این انقلاب می‌باشد.

ارشد نظامی آجا و فرمانده ناوگان شمال از برگزاری اولین یادواره شهدای نیروی دریایی در گیلان با محوریت شهید نامجو و یادبود شهدای ارتش در استان خبر داد و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و رحلت نبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، اولین یادواره شهدای نیروی دریایی در گیلان با محوریت شهید نامجو و یادبود شهدای ارتش در استان، ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، ۴ مهرماه در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

سعادت ادامه داد: اولین یادواره شهدای نیروی دریایی و یادبور شهدای ارتش استان گیلان با ویژه برنامه‌های متنوع از جمله سخنرانی امیر دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران که خود از یادگاران جنگ تحمیلی است برگزار خواهد شد.

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) با دعوت از مردم ولایتمدار جهت شرکت در این یادواره، تصریح کرد: بدین وسیله از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، نیروهای مسلح استان، آحاد مردم، پیشکسوتان و دیگر مسئولین لشگری و کشوری دعوت می‌شود در مراسم اولین گرامیداشت شهدای شامخ نیروی دریایی ارتش در استان گیلان حضور بهم رسانند.

انتهای پیام