صادق زیباکلام ممنوع‌ التدریس شد
صادق زیباکلام ممنوع‌ التدریس شد

یک استاد دانشگاه تهران درباره ممنوع‌التدریس شدن در این دانشگاه گفت: به من گفته شد که حراست دانشگاه من را ممنوع‌التدریس کرده است.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری به نقل از ایلنا، صادق زیبا کلام درباره ممنوع التدریس شدنش در دانشگاه تهران گفت: سال ۹۷ از دانشگاه علوم تحقیقات اخراج شدم، البته به صورت پاره وقت آن زمان در دانشگاه تهران بودم که بازنشسته شدم، منتها گروه حقوق و علوم سیاسی تقاضای استاد ممتازی را برای من درخواست داد و پرونده هم تشکیل شد اما امروز با گذشت ۴ سال هنوز تصمیمی برای این مساله گرفته نشده است و مشخص نیست بالاخره چه پاسخی می‌خواهند به درخواست دانشکده حقوق و علوم سیاسی بدهند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: بسیاری از دانشجویان علاقه مند بودند که کلاسی با من داشته باشند و گروه علوم سیاسی برای من این ترم، یک درس با عنوان تحولات سیاسی و اجتماعی در نظر گرفت و گفتند ۴۰ دانشجو هم این درس را برداشته بودند اما تصمیم گرفته شد به استاد دیگری داده شود.

وی افزود: به من گفته شد که حراست دانشگاه من را ممنوع‌التدریس کرده است.

زیباکلام در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا با حراست دانشگاه تهران درخصوص ممنوع التدریس شدنش گفت‌وگویی داشته است یا خیر، بیان کرد: یکی دو بار به حراست دانشگاه رفتم که مسئول حراست تشریف نداشتند و نتوانستم پاسخی درباره ممنوع التدریس بودنم، دریافت کنم.

زیبا کلام همچنین در توییتر خود نوشت: ‏«حکمرانی مطلوب» یعنی یک بخش از حاکمیت شما را بعنوان یک استاد مصلح و خیرخواه مملکت در نشست اضطراری اساتید دانشگاه دعوت بهمکاری میکند، همزمان یک بخش دیگر همان حاکمیت شما را ممنوع التدریس اعلام میکند.