مراسم عهد سربازی در ستاد فرماندهی ناوگان شمال
مراسم عهد سربازی در ستاد فرماندهی ناوگان شمال

مراسم عهد سربازی با حضور یگان های نظامی ارتش و مقامات ارشد نظامی و انتظامی گیلان در ستاد فرماندهی ناوگان شمال منطقه چهارم دریایی امام رضای انزلی برگزار شد.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری : امیردریادار دوم عرشه و ستاد حمیدرضا سعادت در این مراسم گفت : عنوان سربازی امام زمان (عج) به عنوان افتخاری بر روی دوش همه ماست تا در زمان غیبت ایشان با تبعیت از نائب برحقش وظایف خود را به نحو احسنت انجام داده و این انقلاب را زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) سازیم.

وی با بیان اینکه امنیت جامعه امروز بیش از گذشته ملموس است، افزود: احساس امنیت مردم در هر شغلی و در زندگی روزمره ، مرهون زحمات و تلاش افرادی است که با به خطر انداختن جان خود از خاک و ناموس این میهن محافظت کرده و امنیت جامعه را تأمین می‌کنند.

فرمانده ناوگان شمال با بیان اینکه وقایع اخیر، دسیسه دشمنان نظام به سرکردگی آمریکا است، اضافه کرد: گرامیداشت ایامی همچون هفته دفاع مقدس به عنوان یک نماد مقاومت است در حالی که عداوت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به شکل‌های مختلف بعد از دوران دفاع مقدس ادامه داشته و معاندان نظام در تمام این مدت تا کنون برای طراحی توطئه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی بیکار ننشستند.

مراسم عهد سربازی در ستاد فرماندهی ناوگان شمال

دریادار دوم حمیدرضا سعادت با اشاره به اینکه امنیت موجود حاصل تلاش شبانه روزی همه نیروهای مسلح است، گفت: از حدود ۱۵ سال قبل که دشمنان نظام برای خدشه دار کردن امنیت دریاها باعث ایجاد اخلال در کشتیرانی شدند مأموریت نیروی دریایی از محدوده آب‌های داخلی فراتر رفت.

وی افزود: سپید جامگان نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور شبانه روزی در آب‌های بین المللی در قالب ناوگروه‌های مختلف، تأمین امنیت کشتی‌های تجاری را برای تداوم تجارت بین المللی کشور در دستور کار خود قرار دادند.

در ادامه این مراسم یگانهای حاضر در میدان عهدنامه بیعت با امام زمان را قرائت کردند و از سوی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان گیلان از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی که در حوادث اخیر در برابر نقشه های دشمنان ایستادگی کردند تقدیر شد.