هراز امروز باز می‌شود/ بارش باران در محورهای گیلان
هراز امروز باز می‌شود/ بارش باران در محورهای گیلان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام کرد که برابر برنامه‌ریزی‌های قبلی محور هراز از ظهر امروز بازگشایی خواهد شد.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری به نقل از ایسنا : سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگویی، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور حاکی از آن است که تردد در اکثریت جاده‌های کشور به شکل آرام و روان در حال انجام است و هیچ مشکل و گره‌ترافیکی خاصی در این معابر وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ادامه داد:‌ تنها گزارش‌های دریافتی حاکی از ترافیک پرحجم در در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و مقاطعی از محور شهریار – تهران است. 

وی درباره محور هراز نیز گفت:‌ برابر اعلام و برنامه‌ریزی قبلی این محور باید از ساعت ۱۲ ظهر امروز بازگشایی شود، در حال حاضر تا زمان بازگشایی هراز تردد از دو محور چالوس و هراز به عنوان محورهای جایگزین انجام می‌شود.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان است. لازم است رانندگان حین رانندگی در این مسیر توجه کافی به جاده داشته باشند، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل را رعایت کنند.

شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام