بازدید اعضای کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی
بازدید اعضای کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی

۱۷نفر از اعضای کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شامل معاونین و مدیران دبیرخانه و نمایندگان وزرای عضو شورای عالی مناطق آزاد با حضور در منطقه آزاد انزلی از زیرساخت های تجاری و لجستیکی این منطقه آزاد بازدید کردند.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری :  ۱۷نفر از اعضای کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شامل معاونین و مدیران دبیرخانه و  نمایندگان وزرای عضو  شورای عالی مناطق آزاد با حضور در منطقه آزاد انزلی  از زیرساخت های تجاری و لجستیکی این منطقه آزاد بازدید کردند.

بنابراین گزارش بازدید از سه واحد تولیدی و صادراتی مستقر در شهرک های صنعتی منطقه آزاد انزلی و بازدید از مجتمع بندری کاسپین و طرح های توسعه ای و زیرساختهای این بندر از برنامه های نخستین روز حضور اعضای مجمع دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در منطقه آزاد انزلی بود.

گفتنی است اعضای کارگروه شورایعالی در ابتدا از مجموعه هپی لند یکی از واحد های بزرگ تولید کننده پوشاک کشور که فرصت اشتغال چند صد نفری را برای جوامع محلی ایجاد کرده است بازدید و در جریان عملکرد این واحد تولیدی که هم در زمینه صادرات و تامین نیاز کشور فعالیت می کند قرار گرفتند.

در ادامه اعضای مجمع از واحد تولیدی چوبکاران عصر نوین به عنوان صادر کننده نمونه کشوری که در زمینه تولید انواع پروفیلMDF، ورقMDF با روکش های‌گلاس، دیوارپوش PVC، کف‌پوش، پارکت، صفحه کابینت و تایل سقفی برای استفاده در دکوراسیون داخلی فعالیت می کند بازدید به عمل آوردند.

بازدید از مجموعه تولیدی کوروش پارس تولید کننده انواع لامپ به عنوان یکی از پروژه های سرمایه گذاری صد در صد خارجی سومین برنامه بازدید از واحدهای تولیدی اعضای مجمع دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در منطقه آزاد انزلی بود.

همچنین قرار است در روز دوم سفر اعضای کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق به منطقه آزاد انزلی نشستی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و معاونین سازمان گزارش عملکرد سازمان به اعضای کارگروه ارائه گردد.