رحمت و رافت اسلامی تا جایی است که اساس اسلام مورد آماج قرار نگیرد
رحمت و رافت اسلامی تا جایی است که اساس اسلام مورد آماج قرار نگیرد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت گفت: رحمت و رافت اسلامی تا جایی است که اساس اسلام و حکومت اسلامی مورد آماج قرار و هدف هجمه ها قرار نگیرد.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری و به نقل خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت در جمع انبوه نمازگراران این شهر ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی در شیراز افزود: دشمن بداند جنایتشان در شیراز بی پاسخ نخواهد ماند و این ملت مسلمان در قبال آن سکوت نخواهد کرد.
وی اظهار داشت: هر چقدر شما مردم ما را بکُشید ملت ما مقاوم تر و قدرتمندتر و در مقابل با دشمنان این کشور و نظام راسخ تر می شود اما این موضوع باعث شد اغتشاشگران یارانشان را بشناسند.
خطیب جمعه رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: هر کس بخواهد آرمان های این ملت را هدف قرار دهد با اقتدار با او برخورد خواهد شد و این خواست مردم ماست و باید همه دستگاه ها از جمله دستگاه قضایی برای آن فکری و تدبیری کنند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت دانش آموز و نوجوان فداکار شهید محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی اظهار کرد: صهیونیسم جنایتکار غاصب و دشمنان این ملت از شنیدن نام شهید محمد حسین فهمیده و صدها و هزاران شهید دانش آموز و نوجوان ما در دوران دفاع مقدس وحشت و اضطراب دارند.
وی ادامه داد: ما ۳۶ هزار جوان دانش آموز را برای اسلام و شعائر دینی و حفظ عفاف و حجاب از دست دادیم و آنان با نثار جان و خون خود از این سرزمین و خاک و ارزش های اسلامی آن دفاع کردند.
وی تصریح کرد : امروز دشمنان با دست اندازی به هر شیوه ای می خواهند الگوهای اقتدار ما را از بین ببرند.
آیت الله فلاحتی گفت:امروز افتخار مااینست که نوجوانان و جوانان فداکار داریم و روز شهادت فهمیده ما جزو افتخارات ماست چون در برابر دشمن ایستاد
وی با بیان اینکه امروز تمام کفر از استکبار و صهیونیستها تا بهائیان، منافقان و سلطنت طلبان باهم جمع شده اند تا این صولت بدست آمده را خدشه وارد کنند، اضافه کرد: ما مقتدر ایستاده ایم و ملت ایران بهترین مردم دنیا هستند هر کس در برابر مردم و نیروهای مسلح کشور بایستد در نظر مردم ایران بدترین ومنفورترین‌ها هستند.