پیام تسلیت استاندار گیلان در پی شهادت شهید حمزه علی نژاد
پیام تسلیت استاندار گیلان در پی شهادت شهید حمزه علی نژاد

استاندار گیلان با صدور پیامی، ضمن محکومیت دوباره اقدامات مذبوحانه اغتشاشگران و منافقان کوردل، شهادت مظلومانه بسیجی شهید حمزه علی نژاد را تسلیت گفت.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری : متن پیام تسلیت دکتر اسدالله عباسی ، استاندار گیلان به این شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم 
«ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

شهادت مظلومانه مدافع امنیت ، بسیجی شهید حمزه علی نژاد موجب تأسف و تألم گردید. 

بار دیگر دشمنان قسم خورده ملت ایران با اقدامات وحشیانه خود ، طینت زشت و پلید خود را نمایان ساختند و به زعم خودشان می‌کوشند تا با ایجاد اغتشاش و تحریک مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند که بحمدالله همواره در سایه تلاش و فداکاری نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیجیان غیور، با هوشیاری و آگاهی ملت شریف و همیشه در صحنه این مرز و بوم، توطئه‌های آنان خنثی می‌شود. 

بی تردید معاندان خبیث و منافقان کوردل به خوبی واقفند که با شهادت فرزندان ایران اسلامی که عاشقانه جان خود را برای صیانت از امنیت کشورشان تقدیم می‌کنند ، درخت تناور جمهوری اسلامی روز به روز تنومندتر و استوارتر خواهد شد. 
اینجانب ضمن محکومیت دوباره اقدامات مذبوحانه اغتشاشگران، شهادت «شهید حمزه علی نژاد» را به مردم ولایت مدار گیلان به ویژه خانواده‌ی معزز آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل از درگاه ایزدمنان مسألت می‌نمایم.