اجازه دخالت در امور کشور را به هیچ بیگانه‌ای نخواهیم داد
اجازه دخالت در امور کشور را به هیچ بیگانه‌ای نخواهیم داد

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی گفت: همه بدانند پاسداران دریادل به هیچ بیگانه‌ای اجازه دخالت و تجاوز به کشور را نخواهند داد.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی روز یکشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه افزود: ایستادگی و حمایت ملت از کلام حق موجب حذف توطئه‌های دشمن می‌شود و پیشرفت و امنیت جامعه در گرو یک جهاد بزرگ است.

وی ادامه داد: دست‌یابی به فناوری‌های نوین در دریا یکی از مولفه‌های قدرت امروز کشور است و دانشجویان، آینده سازانِ قدرت دفاعی ما در دریا‌ها هستند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه پیش از این، سازه‌های قدرت ما را دیگران می‌ساختند، اظهار داشت: این یعنی پایه‌های قدرت ما در اختیار دیگران بود، اما به حول و قوه الهی، الآن به این قدرت و فناوری دست یافته ایم و دشمنان از آن در هراسند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برای مستقل بودن نیاز داریم در علم، فناوری، تولید قدرت، اقتصاد و در فرهنگ که نشانه‌های اصلی هویت یک جامعه است استقلال کامل داشته باشیم.

سردار فدوی با تأکید بر اینکه هیچ کس جز ملت ایران نباید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرد، بیان داشت: این پیام ما است اگر کسی بخواهد برای سرنوشت ما تصمیم بگیرد با جدیت با آنان مقابله خواهیم کرد.

قدرت ما توقف ناپذیر است

وی افزود: قدرت ما توقف ناپذیر است و این پیام را باید همه بدانند ما به هیچ کس اجازه دخالت در امور کشور را نخواهیم داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپس با اشاره به اینکه ما امروز به فضل الهی سیطره دریایی خود را حفظ کردیم و پهنه دریایی خود را گسترش دادیم، گفت: امروز فناوری‌های نوین دریایی را در سطح مناسبی در اختیار قرار داریم که این خود یک قدرت به حساب می‌آید.

در بخش ابتدایی از این مراسم سردار عبدالرضا دبستانی، فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ضمن ارائه گزارش عملکرد فعالیت دانشجویان و اساتید، اظهار داشت: ماموریت نیروی دریایی سپاه تربیت پاسداران پر تلاش در تراز جمهوری اسلامی است.

گفتنی است سردار فدوی در این بازدید از موقعیت‌ها و تجهیزات دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه نیز سرکشی کرد.