«حسین رونقی» به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود+ عکس
«حسین رونقی» به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود+ عکس

بنابراین گزارش حال عمومی رونقی خوب و کاملا پایدار است و وی به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری : قوه قضاییه گزارشی درباره وضعیت جسمی حسین رونقی منتشر کرد.

 قوه قضاییه اعلام کرد:

«از ابتدای بازداشت حسین رونقی، جریان‌های خبری خاص سعی بر بحران‌نمایی از وضعیت جسمی این فرد داشتند و از همان ابتدا تیم جریان‌ساز خبری ادعایی مبنی بر وارد آمدن آسیب جسمی به وی را مطرح کردند که پیگیری‌های به عمل آمده نشان می‌دهد ادعاهایی از جنس آسیب رسیدن به پاهای این فرد به هیچ وجه صحت نداشته است.

بحران‌سازی پیرامون اخبار مربوط به حسین رونقی البته از چند روز پیش و با خبر مربوط به اعتصاب غذای وی وارد فضای جدیدی شد تا اینکه روز گذشته و بنا به تشخیص پزشک زندان که وضعیت سلامت رونقی را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کرده است، او به منظور دریافت درمان تکمیلی به بیمارستان خارج از زندان اعزام‌ می‌شود.

در پی اعزام رونقی به بیمارستان خارج از زندان بود که برخی اخبار کاملا دروغ مانند اینکه قلب وی موقع رسیدن به بیمارستان از کار افتاده و او در بیمارستان احیا شده است در فضای مجازی و  رسانه‌های معاند منتشر شد تا مخاطبین این اخبار احساس کنند وضعیت جسمی حسین رونقی وخیم است.

 پیگیری‌های خبرگزاری میزان اما نشان می‌دهد چنین اخباری به هیچ وجه صحت نداشته و وی با شرایط حاد جسمانی به بیمارستان منتقل نشده بوده و تصمیم اعزام به بیمارستان برای جلوگیری از وقوع هرگونه شرایط بالینی نامناسب صورت پذیرفته است.

بنابراین گزارش حال عمومی رونقی خوب و کاملا پایدار است و وی به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.»

تصویر دیدار امروز حسین رونقی با مادر