گردشگری حال کشور را خوب می کند
گردشگری حال کشور را خوب می کند

وزیر میراث با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تقویت زیرساخت های گردشگری است، تصریح کرد: قطعا اگر حال گردشگری کشور خوب شود حال دیگر بخش ها نیز خوب می شود.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری به نقل از ایسنا : عزت الله ضرغامی در گفت وگویی در حاشیه سفر به استان گیلان، با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری در کشور و استان گیلان، اظهار کرد: اگر گردشگری در کشور ما براساس مزیت های نسبی پا بگیرد، می تواند جایگزین بسیاری از منابع درآمدی باشد.

وی در ادامه بخش عمده موانع گردشگری کشور را تاریخی دانست و افزود: متاسفانه در بسیاری از بخش های گردشگری به ویژه زیرساخت ها دچار عقب ماندگی هستیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تقویت زیرساخت های گردشگری است، تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای رفع موانع گردشگری انجام گرفته و قطعا اگر حال گردشگری کشور خوب شود حال دیگر بخش ها نیز خوب می شود.

ضرغامی یکی از بخش های مهم گردشگری را گردشگری سلامت دانست و بیان کرد: در کشور ما زمینه های خوبی برای گردشگری سلامت وجود دارد.

وی با بیان اینکه استان گیلان به دلایل مختلف از جمله آب و هوا می تواند مکمل حوزه های درمان و سلامت باشد، خاطرنشان کرد: ظرفیت های گردشگری گیلان به ویژه در بخش جنگل و دریا و کوه و… می تواند گردشگری سلامت را تقویت کند.

انتهای پیام