پیام تبریک استاندار گیلان به مناسبت هفته بسیج
پیام تبریک استاندار گیلان به مناسبت هفته بسیج

استاندار گیلان: شجره طیبه بسیج نماد بارزی از یک نهاد موفق و مؤثر مردمی است که پیام آور اندیشه متعالی خودباوری و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

 خزرفوری : متن پیام تبریک دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته پرخیر و برکت بسیج، فرصت مغتنم پاسداشت عزیزانی است که صادقانه و خاضعانه در راستای حراست و صیانت انقلاب اسلامی از گزند و آسیب دشمنان و بدخواهان، گام برداشته و مجدانه همت گمارده‌اند تا این نظام مقدس به درختی تناور، سترگ و مستحکم تبدیل شود.

بی تردید نقش بی‌بدیل و اثرگذار بسیجیان ولایتمدار در روند تحولات شگرف دهه‌های اخیر، دوران پرافتخار دفاع مقدس، بلایای طبیعی و بحران‌ها، مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و مقابله با اغتشاشگران و آشوبگران در فتنه‌های مختلف، برکسی پوشیده نیست.

حضور پررنگ بسیج و بسیجیان در برهه‌ها و مقاطع حساس، نمایانگر آن است که این شجره طیبه، نماد بارزی از یک نهاد موفق و مؤثر مردمی بوده و علاوه براینکه فرهنگی پویا و بانشاط در خود نهفته دارد؛ پیام آور اندیشه متعالی خودباوری و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

به طور قطع، امروز بیش از هر زمان دیگری در مقابله با توطئه‌های فتنه‌انگیزانه دشمنان ایران اسلامی به همدلی، هم‌افزایی و انسجام نیازمندیم و این مهم در گرو وحدت اقشار مختلف مردم و بسیج امکانات و منابع کشور است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، این هفته را به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان ولایتمدار تبریک عرض نموده و دوام توفیقاتشان را از خداوند منان مسألت دارم.