دستگیری عاملان شعارنویسی در رضوانشهر
دستگیری عاملان شعارنویسی در رضوانشهر

سرهنگ سید خلیل صفوی، فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری ۲ عامل شعارنویسی و اقدامات هنجارشکنانه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: متهمان این پرونده که ۲ مرد ۲۲ و ۲۵ ساله هستند پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری : فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری ۲ عامل شعارنویسی و اقدامات هنجارشکنانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید خلیل صفوی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ناآرامی‌های اخیر در شهرستان رضوانشهر، شناسایی و دستگیری افرادی که تحت تاثیر دشمنان با شعارنویسی و اقدامات هنجارشکنانه قصد برهم زدن امنیت و تحریک افراد را داشتند به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، ۲ نفر از عاملان اصلی این اقدامات مجرمانه و محل اختفاء آن‌ها را شناسایی کردند افزود: با هماهنگی قضایی، متهمان مورد نظر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر به اعتراف این افراد در خصوص اخذ مبالغی وجه نقد از سوی افراد ناشناس برای شعارنویسی و همچنین شرکت در تجمعات در شهرستان‌‎های مختلف استان گیلان اشاره کرد و بیان داشت: متهمان این پرونده که ۲ مرد ۲۲ و ۲۵ ساله هستند پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان از خانواده‌ها خواست تا بیش از پیش مواظب فرزندان خود خصوصا جوانان و نوجوانان باشند زیرا دشمن روی این قشر که سرشار از احساسات و هیجان است تمرکز کرده و با استفاده از ابزارهایی نظیر فضای مجازی سعی دارد آن‌ها را تحریک کند.