مدیر غیربومی بدنبال خرید زمین ساحلی در ساعت اداری
مدیر غیربومی بدنبال خرید زمین ساحلی در ساعت اداری

شنیده ها از یکی از سازمان های اقتصادی گیلان از این حکایت دارد که مدتی قبل، مدیر ارشد غیربومی این سازمان با بکار گیری دو نفر از کارمندان زیرمجموعه اقدام به جستجو برای خرید زمین در منطقه خوش آب و هوای ساحلی برای یکی از آشنایان خود کرده است.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری و به نقل از تدبیر شرق// شنیده ها از یکی از سازمان های اقتصادی گیلان از این حکایت دارد که مدتی قبل، مدیر ارشد غیربومی این سازمان با بکار گیری دو نفر از کارمندان زیرمجموعه اقدام به جستجو برای خرید زمین در منطقه خوش آب و هوای ساحلی برای یکی از آشنایان خود کرده است.
کارمندان این سازمان نیز بناچار چند روزی را در ساعات اداری بدنبال زمینی با زیر قیمت و موقعیت مناسب برای آقای مدیر گشته اند و به اسم بازدید میدانی چند ملک را هم به مدیر خود نشان داده اند که در نهایت با حضور خانم خریدار و آقای مدیر، قولنامه خرید زمین در ساعت اداری در بنگاه املاک یکی از شهرستانهای نماینده پرور رشت منعقد می گردد.
جالب اینکه حضور اقای مدیر در ساعت اداری بهمراه راننده و خودرو مدیریتی و خودرو ون مهمان سازمان در بنگاهی کوچک بسرعت در سطح بخش کوچک نماینده پرور پخش می گردد که ” مقامات با تشریفات برای خرید ملک به فلان بنگاه مراجعه کرده اند”!
متاسفانه چنین رفتاری از مدیران غیر بومی که ارق و علاقه ای به گیلان نداشته مسبوق به سابقه است و سکوت مسئولین و ناظرین بر امور نیز به وقاحت چنین مدیرانی می افزاید.
شنیده می شود اقای مدیر که فعالیت خاصی در مدت حضور خود در گیلان نداشته و بشدت رابطه سببی خود با یکی از متنفذین دولت را تکذیب می کند، از بدو ورود تا بدین لحظه در طول هفته کاری تنها چند روز در محل ماموریت خود حضور داشته و بطور معمول از عصر روز چهارشنبه تا یکشنبه هفته بعد در پایتخت بسر می برد و تلاش خستگی ناپذیری برای کسب جایگاه مدیریتی بالاتر در دولت دارد.
وی ظاهرا امورات جاری سازمان را به سه نفر از نزدیکان خود سپرده که بهمراه وی بعنوان مشاور و همراه و … به گیلان آمده اند!
همراهانی از جنس مصالح فروش و فعال اقتصادی و… که با عدم شناخت از محیط تصمیم سازی های شگفت آوری را بوجود آورده اند.
در پایان باید گفت متاسفانه گیلان خوش آب و هوا طی سالیان گذشته به سکوی پرتابی برای مدیران غیر بومی تبدیل گشته که نه تنها هیچگونه ارقی به این آب و خاک ندارند که در بسیاری از مواقع با اعمال و تصمیم سازی های نابجای خود تنها اوضاع مدیریتی و اقتصادی گیلانیان را بغرنج تر از پیش کرده اند، مدیران غیر گیلانی پر مدعا و چمدان در دست که منتظر نوبت پرش خود از سکوی سرسبز گیلان زمین اند.