محافل قرآن زمینه ساز ترویج معارف قرآنی است
محافل قرآن زمینه ساز ترویج معارف قرآنی است

امام جمعه سنگر، محافل انس با قرآن را زمینه و فرصتی برای ترویج بیشتر مجالس و معارف قرآنی دانست و گفت: تلاوت قرآن از توصیه های دینی است.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری : حجت الاسلام محمد محمدیان، امام جمعه سنگر در حاشیه محفل قرآنی شعبانیه که در مسجد جامع گیل پردسر سنگر برگزار شد، با اشاره به تاکید آیات و روایت بر قرائت قرآن، اظهار کرد: در قرآن و فرمایشات ائمه معصومین(ع) همواره توصیه فراوان به تلاوت قرآن با صوت زیبا شده است.

وی محافل انس با قرآن را زمینه و فرصتی برای ترویج بیشتر مجالس و معارف قرآنی دانست و افزود: قرآن شفیع قاریان خودش در روز قیامت خواهد بود.

سید مصطفی حسینی، قاری ممتاز قرآن کریم نیز، برگزاری محافل قرآنی شعبانیه را موجب قرآنی تر شدن فضای گیلان دانست و عنوان کرد: هر کسی در مسیر قرآن قدم بردارد، قرآن و صاحب قرآن اجرش را می دهد.

وی برگزاری سلسله محافل قرآنی را برای مردم به ویژه جوانا و نوجوانان بسیار جذاب دانست و گفت: نسل جوان در سایه قرآن هدایت می شود.

این قاری برجسته، با بیان اینکه هیچ راهی بهتر از راه قرآن نیست، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی سازمان ها و ارگان ها پرداختن به قرآن است و امیدوارم اداره کل ارشاد اسلامی استان گیلان به عنوان بانی محافل قرآنی، در این راستا ثابت قدم باشد.

این محفل قرآنی با تلاوت سید مصطفی حسینی، محمد چولابی و مهدی عبرتی همراه  بود.

انتهای پیام