مسئولان فرهنگی گیلان نسبت به تشکیل اتاق اندیشه ورز اهتمام کنند
مسئولان فرهنگی گیلان نسبت به تشکیل اتاق اندیشه ورز اهتمام کنند

مسئولان فرهنگی استان باید اتاق اندیشه ورز و قرارگاهی تشکیل دهند و با برگزاری جلسات روزانه از اقدامات خود در حوزه فرهنگی گزارش ارائه دهند.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری : آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان در رشت اظهار کرد: حل و کاهش مشکل فرهنگی نسبت به همه مسائل دشوارتر است در حالیکه معضل اقتصادی به این دلیل که همه افراد دغدغه آن را دارند، قابل حل و جبران است.

وی با بیان اینکه فرهنگ، دین و معنویت همواره دغدغه انبیاء بوده است، اضافه کرد: امروز نیز جنگ گرم با اسلحه و امثال اینها برای دشمن کاربرد لازم را ندارد و به این باور رسید که در این عرصه موفقیت نخواهد داشت از این رو به جنگ نرم و فرهنگ روی آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به توطئه های دشمن در بخش های مختلف و با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر تمام مشکلات فائق آمده ‌و می آید، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی از پایه های مستحکم دینی و مردمی برخوردار است که این مهم نمی گذارد دشمن در هیچ عرصه ای به ما ضربه وارد کند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و با بیان اینکه دشمن منتظر است تا با ایجاد شرایطی و به بهانه آن کارها و تحرکات دیگری انجام دهد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران و جامعه ما از اقتدار ویژه برخوردار است و هیچ چیزی نمی تواند جامعه ما را تهدید کند.

وی با اشاره به فرمایشات و هشدارهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر نقش مهم مردم و حضور آنان در صحنه اظهار کرد: نقشه دشمن تمام شدنی نیست و هرازگاهی تحرکی می کند از این رو رهبر فرزانه انقلاب در اغتشاشات اخیر هشدار دادند که مردم در صحنه باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت از مردم و نیروهای انقلابی خواست تا همواره در صحنه باشند و میدان را خالی نکنند.