رهاسازی زباله‌های روستا در شهر خمام | شهردار خمام: اقدام حقوقی می‌کنیم
رهاسازی زباله‌های روستا در شهر خمام | شهردار خمام: اقدام حقوقی می‌کنیم

شهردار خمام از انجام اقدام حقوقی و پیگیری قضایی درخصوص رهاسازی زباله در محدوده شهری از سوی پیمانکار جمع‌آوری و حمل زباله بخش چوکام خبر داد.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری : ابوالحسن سیمایی عصر دیروز در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر آنکه متاسفانه هر روز حجم قابل توجهی به زباله در ورودی‌ها و خروجی‌های این‌شهر افزایش می‌یابد، عنوان کرد: این‌مساله را در جلسات پسماند شهرستان و استان مطرح نموده بودیم، زیرا زباله‌های شهری در روز حدود ۵ الی ۱۰ تن افزایش یافته، که با سرانه جمعیت شهر خمام همخوانی ندارد.

وی جمع‌آوری سطل‌های زباله از سطح روستاها را امری بدیهی در افزایش زباله‌های شهری قلمداد کرده و افزود: شهرداری خمام هر روز یک‌کامیون زباله را با توجه به دارا بودن سهام در شرکت کودآلی جهت پردازش به شرکت مذکور تحویل می‌دهد، اما با توجه به وضعیت فعلی سایت سراوان بروز مشکل در سطح روستاها دور از تصور نبوده است.
به گفته‌ی سیمایی، این اولین‌بار نیست که زباله‌ها از خارج از شهر به حریم شهر وارد می‌شوند، اما پیمانکار حمل زباله چوکام بر اساس گزارش‌های دریافتی و تصاویر واصله ظرف ۲ روز گذشته اقدام به رهاسازی زباله‌های بخش مذکور در خیابان وحدت شهر خمام نموده، که شب هنگام یا در نخستین ساعات صبح بوده است.
این‌ مسوول با تاکید بر انجام اقدام حقوقی و پیگیری قضایی به‌منظور جلوگیری از ادامه رفتارهای هنجارشکنانه برخی از افراد، یادآور شد: بدون‌شک پیمانکار مذکور برخلاف نظر بخشدار رفتار نموده است.
وی در پایان از شهروندان خواست در رابطه با اینگونه رفتارها حساسیت بیشتری از خود نشان داده و موارد مشابه را سریعاً به واحد خدمات شهری گزارش نمایند.