معافیت مشمولان وظیفه دارای ۳ فرزند و بیشتر
معافیت مشمولان وظیفه دارای ۳ فرزند و بیشتر

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از معافیت مشمولان وظیفه دارای ۳ فرزند و بیشتر خبر داد.

به گزارش خزرفوری

سرهنگ اسماعیل رجب‌زاده گفت: برابر موافقت فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، تمام مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه حین خدمت که ۳ فرزند و بیشتر دارند و همچنین مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه با حداقل ۴۰ سال سن تمام که ۳ فرزند دارند از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.
وی با بیان اینکه صدور کارت معافیت برای مشمولان غایب و غیر غایب واجد شرایط این مصوبه پس از طی آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی بسیج امکان‌پذیر خواهد بود، افزود: با نظر موافق فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مدت کسر خدمت کارکنان وظیفه در حین خدمت که قبلاً به ازای هر فرزند ۳ ماه بوده است به ترتیب برای فرزند اول ۳ ماه، فرزند دوم ۴ ماه و برای فرزند سوم به ۵ ماه افزایش یافته است.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: مشمولان وظیفه برای بهره‌مندی از این تسهیلات می‌توانند از تاریخ یکم خرداد ماه ۱۴۰۲ به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + ۱۰) و کارکنان وظیفه حین خدمت به کارگزینی یگان خدمتی مراجعه کنند.
سرهنگ اسماعیل رجب‌زاده افزود: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه و یا با سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ تماس بگیرند.