اعلام برنامه‌های چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت
اعلام برنامه‌های چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان: ۱۹ برنامه‌ی فرهنگی به مناسبت چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت در فومن در نظر گرفته شده است.

به گزارش خزرفوری

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهارهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت با حضور اعضای ستاد این مراسم در رشت گفت : ۱۹ برنامه‌ی فرهنگی و ترویجی در خصوص معرفی ابعاد و سیره‌ی شخصیتی بهجت عارفان در شهرستان فومن اجرا می‌شود.

حجت الاسلام مجتبی اشجری افزود : دستگاه‌های فرهنگی و رسانه ایی گیلان به ویژه صدا و سیما باید بار سنگین این مسئولیت را بر دوش کشیده و به نحوی شایسته برای معرفی هرچه بیشتر ابعاد شخصیت علمی وعرفانی این روحانی گرانقدر گام بردارند تا ذهن آینده سازان این مرز و بوم از اندیشه‌های عارفانه علمای بزرگی، چون بهجت عارفان پُر شود.

وی افزود : طبق برنامه ریزی انجام شده ، در مراسم محوری چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت که ۲۸ اردیبهشت امسال در مسجد ولیعصر بالامحله‌ی فومن برگزار می‌شود، آیت الله محمد مهدی شب زنده دار از فقهای شورای نگهبان سخنرانی خواهد کرد. 

موسی فکور ، فرماندار فومن هم در این نشست با ارایه‌ی گزارشی در خصوص نحوه‌ی برنامه ریزی برای برگزاری چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت در این شهرستان، گفت: علاوه بر ۱۹ برنامه ایی که ستاد برگزاری این مراسم در فومن در نظر گرفته ، ده‌ها برنامه‌ی فرهنگی ، ترویجی و تبلیغی از سوی متولیان و دست اندرکاران فرهنگی این شهرستان پیش بینی شده که در قالب ۶۰ برنامه در ۲۰ روزکاری منتهی به ۲۹ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

در ادامه‌ی این نشست هر یک از اعضای ستاد برگزاری چهادهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت رحمت الله علیه، نظرات و دیدگاه‌های خود را همراه با آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم امسال ارایه کردند.