مصاف حساس ملوان بندر انزلی برابر مس کرمان
مصاف حساس ملوان بندر انزلی برابر مس کرمان

مسابقات هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا و به صورت همزمان برگزار می‌شود که ملوان بندر انزلی در دیداری خانگی و حساس به مصاف تیم مس کرمان می‌رود.

به گزارش خزرفوری

از ساعت ۱۸ فردا یکی از حساس‌ترین مسابقات این فصل در بندر انزلی و در ورزشگاه سیروس قایقران این شهر برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که بازنده اش ممکن است به لیگ یک سقوط کند. 
ملوان اگرچه ۵ امتیاز بیشتر از مس دارد و با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم است، اما برای اینکه خیالش راحت شود باید امتیاز بگیرد. 
ملوانی که از ۵ مسابقه ۳ باخت و ۲ تساوی داشته و با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد، اما مس کرمان از ۵ مسابقه فقط یک مساوی و ۴ باخت متوالی دشت کرده تا با ۲۱ امتیاز تا مرز سقوط و رده چهاردهم قرار بگیرد. 
هر دو تیم این فصل به لیگ برتر صعود کرده اند، اما نتوانستند به خوبی یارگیری کنند و هم قدرت تیم‌های لیگ برتری باشند. بازی رفت دو تیم بدون گل به پایان رسید.
ملوان هفته گذشته هم سریع‌ترین گل لیگ را خورد و هم شکست ۴ بر صفری را متحمل شد تا پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ضمن عذرخواهی از هواداران ملوان از آن‌ها بخواهد که در دو هفته پایانی تیم را حمایت کنند و مازیار زارع و بازیکنان ملوان را تنها نگذارند. در تمرین مس کرمان هم قبل از بازی با تراکتور استاندار کرمان حاضر شد تا به این تیم روحیه بدهد، ولی مس هم ۳ بر یک بازی خانگی را واگذار کرد. 
برنده این مسابقه تا حد زیادی در حاشیه امنیت قرار می‌گیرد، ولی مساوی بیشتر به سود ملوان است تا مس کرمان.