کارگاه آموزش روزنامه نگاری با سرفصل “روابط عمومی”با تدریس دکتر مصطفی آجرلو برگزار شد
کارگاه آموزش روزنامه نگاری با سرفصل “روابط عمومی”با تدریس دکتر مصطفی آجرلو برگزار شد

مصطفی آجرلو در کارگاه آموزشی اصول و فنون روابط عمومی گفت: متقاعد کردن مخاطب بر عهده روابط عمومی است و از مهمترین قسمت های PR,معرفی میباشد.

به گزارش خزرفوری

خزرفوری/ دکتر مصطفی آجرلو ،استاد دانشگاه ، دانش آموخته مقطع دکتری رشته فرهنگ و ارتباطات دانشگاه تهران و در حال حاضر مدیر طرح و برنامه شبکه نسیم است.

مصطفی آجرلو در کارگاه آموزشی اصول و فنون روابط عمومی گفت: متقاعد کردن مخاطب بر عهده روابط عمومی است و از مهمترین قسمت های PR,معرفی میباشد.

وی در ادامه افزود:دامنه ارتباطی خبرنگار باید خیلی وسیع باشد.محتوا،ارتباط با رسانه،استراژی محتوا و رصد از پایه های روابط عمومی(PR)میباشد که پیگیری مخاطب را بدنبال دارد.

هدف اصلی در فرآیندهای روابط عمومی، حفظ اعتبار و ایجاد رابطه استراتژیک با مردم، مشتریان، کارمندان، سرمایه‌­گذاران و سایر ذینفعان است تا از این طریق، قسمتی از موفقیت سازمان تضمین یا از ایجاد بحران جلوگیری شود. یک متخصص روابط عمومی باید بداند که از چه ابزارهایی در چه زمان‌هایی و برای چه اهدافی استفاده کند.

آجرلو بیان داشت:شبکه سازی از اصول مهم PR است.برای همه ظرفیت های رسانه ای در PR میشود یک PLAN ایجاد کرد.

در انتهای جلسه،ارتباطات کلامی را بیان داشت و افزود:ارتباطات به دو نوع کلامی و غیرکلامی تقسیم میشود و لحن بر رفتار اثر میگذارد.
کارگاه فنون روابط عمومی به همت اداره ارشاد استان گیلان، خانه مطبوعات و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه در تالار مرکزی رشت با حضور جمعی از خبرنگاران ملی به تاریخ پنج و شش بهمن تشکیل شد.

در پایان کارگاه آموزشی به قبول شدگان دوره مدرک اعطا می شود.

فاطمه اسلام دوست ؛ خبرنگار پایگاه خبری خزر فوری
مطهره احمدی ؛ تصویربردار

  • منبع خبر : https://khazarfori.ir