از تمام ظرفیتهای قانونی برای احقاق حقوق تیم محبوب ملوان استفاده خواهیم کرد
از تمام ظرفیتهای قانونی برای احقاق حقوق تیم محبوب ملوان استفاده خواهیم کرد

در پی حواشی به وجود آمده در خصوص استفاده تیم نیروی زمینی از بازیکنان غیر رسمی در بازی دو تیم ملوان و نیروی زمینی در تهران که منجر به شکست ملوانان شد .

به گزارش خزرفوری

از تمام ظرفیتهای قانونی برای احقاق حقوق تیم محبوب ملوان استفاده خواهیم کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بندر انزلی – در پی حواشی به وجود آمده در خصوص استفاده تیم نیروی زمینی از بازیکنان غیر رسمی در بازی دو تیم ملوان و نیروی زمینی در تهران که منجر به شکست ملوانان شد . اسماعیل میرغضنفری فرماندار این شهر ساحلی با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال کشور خواستار رسیدگی فوری برای احقاق حقوق تیم محبوب ملوان شد .
میرغضنفری ضمن ابراز تاسف از اقدام تیم نیروی زمینی اظهار کرد: مسئولان بندر انزلی و در راس آنها فرمانداری حمایت خود را از این تیم محبوب و مردمی و پرطرفدار کشورمان اعلام می کنند.
وی افزود : ملوان بندر انزلی به عنوان یک برند و معرف شهر بندر انزلی در کشور مطرح بوده و تنها یک تیم فوتبال نیست.
میرغضنفری همچنین ادامه داد: باید همگی دست به دست هم دهیم تا این تیم پرافتخار شهرمان به روزهای اوج خود برگردد و شاهد پرواز مجدد قوهای سپید در آسمان لیگ برتر باشیم.
لازم به ذکر است روابط عمومی باشگاه ملوان بندر انزلی اظهار کرده طبق استعلام های صورت گرفته از مراجع ذی صلاح، تیم فوتبال نیروی زمینی در بازی هفته سی ام لیگ یک مورخ ۹۹/۴/۲۸ برابر ملوان، از دو بازیکن غیر مجاز استفاده کرده است. این بازیکنان که به عنوان سرباز در نیروی هوایی و نیروی دریایی حضور داشته اند در حال حاضر سرباز فراری محسوب می شوند.
از این رو باشگاه ملوان پس از دیدار برابر نیروی زمینی تهران به جد پیگیر این پرونده بوده و پس از اخذ استعلام های مربوطه، مستندات خود را به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ارسال کرده است ، همچنین فرماندار بندرانزلی نیز با ارسال نامه ای از آن سازمان تقاضا دارد با توجه به هفته های اندک باقیمانده تا پایان رقابت ها و شرایط حساس تیم ها در جدول مسابقات، هرچه سریع تر به پرونده مذکور رسیدگی نموده و نسبت به صدور رأی عادلانه اقدام نماید.