روحانی: ترامپ خبیث روی کار نمی آمد تولید نفت ما از منابع مشترک نفتی به یک میلیون بشکه می رسید!
روحانی: ترامپ خبیث روی کار نمی آمد تولید نفت ما از منابع مشترک نفتی به یک میلیون بشکه می رسید!

رئیس جمهور، دستاورد‌های این دولت در بخش‌های گاز، بنزین، گازوئیل و پتروشیمی را یادگار بزرگی برای دولت آینده دانست و تاکید کرد: با کار بزرگی که در میدان‌های مشترک نفتی و گازی در این دولت انجام شده است، تولید گاز ما از منابع مشترک ۲.۵ برابر و تولید نفت حدود ۶ برابر افزایش یافته است.

به گزارش خزرفوری

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت، اظهارداشت: تولید نفت از منابع مشترک نفتی از ۷۰ هزار بشکه به ۴۰۰ هزار بشکه افزایش یافته است و اگر این خبیث در آمریکا روی کار نیامده بود، امروز تولید ما از این میادین، به بیش از یک میلیون بشکه می‌رسید

وی با بیان اینکه صنعت گاز با تولید انرژی پاک، یک صنعت زیربنایی و عامل توسعه کشور است، گفت: از تولید ۶۰۰ میلیون متر مکعب گاز امروز به نزدیک یکهزار میلیون متر مکعب رسیده ایم.

رئیس جمهور شبکه گاز رسانی در ایران را در دنیا بی نظیر دانست و اظهارداشت: هم اکنون ۱۷ هزار روستا در دولت تدبیر و امید به شبکه گاز سراسری متصل شده اند و سوخت ۸۹ نیروگاه کشور با گاز تامین می‌شود.

به گزارش «انتخاب»، مهمترین اظهارات روحانی به شرح زیر است:

مسوولان سراسر کشور در هفته دولت بخش‌هایی از خدماتی را که به ثمر رسانده اند، در اختیار افکار عمومی قرار دهند

صنعت گاز با تولید انرژی پاک، یک صنعت زیربنایی و عامل توسعه کشور است

قادریم به کشور‌های شرقی هم گاز صادر کنیم

سوخت ۸۹ نیروگاه کشور با گاز تامین می‌شود

تولید نفت از منابع مشترک نفتی از ۷۰ هزار بشکه به ۴۰۰ هزار بشکه افزایش یافته است و اگر این خبیث در آمریکا روی کار نیامده بود، امروز تولید ما از این میادین، به بیش از یک میلیون بشکه می‌رسید

تاکید بر ضرورت جلوگیری از خام فروشی؛ نباید سنگ‌های معدنی ارزشمند کشور به صورت خام صادر شود