به منظور حمایت از سرمایه گذاران سیاست های تشویقی زیادی را پایه گذاری نموده ایم
به منظور حمایت از سرمایه گذاران سیاست های تشویقی زیادی را پایه گذاری نموده ایم

به منظور حمایت از سرمایه گذاران سیاست های تشویقی زیادی را پایه گذاری نموده ایم دکتر شهرام پیراندرخ در گفت وگو با پورتال شهرداری رودبار اظهار کرد : شهر رودبار از یک موقعیت بسیار زیبا و منحصر به فردی در استان گیلان برخوردار است که توجه خاص به شهر و برنامه ریزی جهت بهبود وضعیت ...

به گزارش خزرفوری

به منظور حمایت از سرمایه گذاران سیاست های تشویقی زیادی را پایه گذاری نموده ایم

دکتر شهرام پیراندرخ در گفت وگو با پورتال شهرداری رودبار اظهار کرد : شهر رودبار از یک موقعیت بسیار زیبا و منحصر به فردی در استان گیلان برخوردار است که توجه خاص به شهر و برنامه ریزی جهت بهبود وضعیت آن از اهداف و برنامه های ما برای رسیدن جایگاه اصلی شهر رودبار خواهد بود.
وی بابیان اینکه توسعه فرهنگی شهرنشینی با مشارکت مردم در اداره امور شهر از ساختارهای زیربنایی و توسعه بشمارمی آِید ، افزود:باید به این مهم توجه می شد لذا شهرداری رودبار با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه واحدهای وابسته به خود مصمم شد تا نسبت به طراحی و اصلاح معابر، زیباسازی فضاهای عمومی شهر ،مبلمان شهری وتوسعه منابع درآمد شهرداری، رفع مشکلات مالی موجود و … زمینه آرامش و رفاه نسبی عموم شهروندان را فراهم سازد.
شهردار رودبار با تاکید بر اینکه موضوع سرمایه گذاری از جمله مباحث مورد توجه شهرداری رودبارمی باشد که تأثیرات شگرف آن بر توسعه و پیشرفت شهرها قابل رویت است ، خاطرنشان کرد : شهرداری رودبار به منظور حمایت از سرمایه گذاری، سیاست های تشویقی زیادی را در این حوزه پایه گذاری کرده و اعمال این سیاست ها با برداشتن موانع موجود از سر راه سرمایه گذاران و سرعت بخشیدن به امور مربوطه امکان پذیرمی شود.
دکتر پیراندرخ تصریح کرد : حمایت از سرمایه گذاران در شهرها علاوه بر کسب درآمد برای سرمایه گذاران باعث توسعه و آبادانی شهرها و اشتغالزایی خواهد شد و شهرداری رودبار نیز دست همه سرمایه گذاران را به گرمی می فشارد و مورد حمایت قرار خواهد داد.
وی ادامه داد :شهرداری رودبار با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و با هدف اجرای فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه سیاست های تشویقی سرمایه گذاری برنامه های کلانی تدارک دیده و از سرمایه گذاران حمایت ویژه می شود

  • نویسنده : فرید قربانی
  • منبع خبر : دیار زیتون