لنگرود پذیرای سرپرست سازمانی موفق از دیدگاه رهبری
لنگرود پذیرای سرپرست سازمانی موفق از دیدگاه رهبری

بازدید سرپرست دیوان محاسبات استان از پروژه های مهم شهرستان لنگرود و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان

به گزارش خزرفوری

رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس از رویکرد و عمل سازمان دیوان محاسبات ابراز خرسندی کرد

به گزارش خزر فوری سرپرست دیوان محاسبات محاسبات استان و هیات همراه ، با حضور در شهرستان لنگرود در معیت فرماندار شهرستان و‌مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط ، از پروژه های مهم شهرستان شامل احداث تاسیسات بندری چمخاله، کنارگذر لنگرود به رودسر ، پروژه احداث شهرک صنعتی یعقوبیه و پروژه راکد تصفیه خانه فاضلاب شهرستان بازدید کرد.
در این بازدید ، اهم مشکلات و چالش های موجود در اجرای پروژه ها شامل مشکلات اعتباری و مجوزهای استفاده از مصالح جهت ساخت کنارگذر و بندر چمخاله مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
امید نبی زاده حقیقی سرپرست دیوان محاسبات استان سپس با حضور در فرمانداری شهرستان لنگرود ، در جمع مدیران شهرستاتی دستگاه های اجرایی به تبیین سیاست های دیوان محاسبات مبنی بر مردم پایگی و فناورانه بودن دیوان پرداخته و با اشاره به اظهار رضایت مقام معظم رهبری در دیدار اخیر معظم له با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدامات تحولی و مثبت دیوان محاسبات در دو سال گذشته ، حسابرسی دیوان محاسبات را در خدمت مردم و حل مشکلات موجود جامعه جهت رضایتمندی آحاد مردم دانست.
وی با اشاره به ایجاد سامانه ۱۹۸ توسط دیوان محاسبات در خصوص اخذ اطلاعات و‌گزارشات مردمی واصله در این خصوص ، از این اقدام دیوان محاسبات به عنوان یکی از نمادهای اجتماعی سازی این نهاد نظارتی ، یاد کرد.
در پایان به سوالات برخی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان پاسخ داده شد.