فروش نان با کارتخوان در رشت آغاز شد/ محدودیت خرید وجود ندارد
فروش نان با کارتخوان در رشت آغاز شد/ محدودیت خرید وجود ندارد

خزر فوری:معاون اقتصادی استاندار گیلان، از اجرای پایلوت طرح فروش هوشمند نان در شهرستان رشت از امروز خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی برای تهیه نان وجود ندارد.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزر فوری به نقل از گیل خبر/ به نقل از ایسنا:سید محمد اسحاقی، با اشاره به اجرای پایلوت طرح فروش هوشمند نان در شهرستان رشت، اظهار کرد: از امروز این طرح اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه تیمی از همکاران جهاد کشاورزی، صمت، بانک سپه و اداره کل غله استان در خبازی های سطح شهرستان حضور پیدا می کنند، افزود: کارتخوان های فروش نان به صورت رایگان در اختیار نانوایان قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، خرید نان برای شهروندان شهرستان رشت را به واسطه کارت های بانکی دانست و گفت: هر یک از اعضای خانواده می توانند به واسطه کارت های بانکی نان تهیه کنند.

اسحاقی، با بیان اینکه ۱۵ درصد به ازای فروش نان به نانوایی دارای کارتخوان تعلق می گیرد، متذکر شد: به زودی این طرح کاملا در سطح استان و کشور اجرایی می شود و آرد آزاد در اختیار نانوایان قرار می گیرد.

وی خرید نان را بدون محدودیت دانست و خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای فروش نان اعلام نشده و خانواده ها می توانند نان مورد نیاز خودشان را بدون محدودیت تهیه کنند.