دستگیری پزشک قلابی در خیابان معلم رشت | نباید به همه تبلیغات فضای مجازی اعتماد کرد
دستگیری پزشک قلابی در خیابان معلم رشت | نباید به همه تبلیغات فضای مجازی اعتماد کرد

خزرفوری: سید رشید میرفلاح، مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دستگیری پزشک قلابی و بسته شدن مطب در رشت خبر داد و افزود: نباید به همه تبلیغات فضای مجازی اعتماد کرد.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری به نقل از خزرآنلاین، سید رشید میرفلاح گفت: در پی گزارش‌های مردمی و تایید صحت موضوع پس از تحقیقات انجام شده، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی به همراه ماموران نیروی انتظامی، از محل کار فردی که بدون صلاحیت و دانش و مدرک پزشکی در خیابان معلم رشت، مطب پزشکی دائر کرده و با جعل عنوان پزشک متخصص پوست و زیبایی فعالیت می‌کرد بازرسی کرده و پس از دستگیری متهم، مطب را پلمپ کردند.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش فعالیت کلاهبرداران در رشته‌های دندانپزشکی، طب سنتی، پوست و زیبایی نظیر لیزر، تزریق ژل و بوتاکس و کاشت مو با دریافت تعرفه کمتر، افزود: این افراد با استفاده از تبلیغات گمراه کننده در فضای مجازی، شهروندان را به مطب‌های قلابی خود می‌کشانند.

وی با بیان اینکه نباید به همه تبلیغات فضای مجازی اعتماد کرد، به شهروندان گیلانی توصیه کرد: هنگام مراجعه به مراکز درمانی، از پروانه طبابت و یا مجوز فعالیت معتبر صادره از وزارت بهداشت در این مراکز مطمئن شوند.

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه گیلان از مردم استان خواست که در صورت مراجعه به مراکز درمانی بدون پروانه و یا برخورد با افراد مشکوک، مورد را به سامانه شکایات ۱۹۰ اطلاع داده و یا به اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه مراجعه کنند