افتتاح نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه مرکزی رشت
افتتاح نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه مرکزی رشت

خزرفوری:نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه مرکزی «طرح اسوه» با حضور فرماندار رشت در منطقه پارک شهر و سبزه میدان رشت افتتاح شد.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور حمیدرضا امام‌پناهی فرماندار رشت، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری و فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، نمایشگاه «طرح اسوه» با ۲۶ غرفه در بخش مردان و ۲۶ غرفه نیز در بخش زنان در محل کلاه فرنگی پارک شهر رشت و همچنین ۳۰ غرفه در بخش مردان و ۳۰ غرفه نیز در بخش بانوان در سبزه میدان رشت افتتاح شد.

فرماندار رشت در حاشیه افتتاح «طرح اسوه» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح دستاوردها، اقدامات و عملکرد پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه مرکزی رشت در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و علمی هستیم.

امام پناهی افزود: بسیج به‌عنوان یک نیروی مردمی سازمان یافته نماد ایثار و شهادت و خدمت صادقانه به مردم است و از همان آغاز تاکنون روحیه و تفکر بسیجی تبدیل به سبک زندگی اقشار مختلف مردم شد و این یکی از ملموس‌ترین آثار تشکیل بسیج است.

وی ادامه داد: جهادگران بسیجی با حضور به موقع خود در صحنه‌ها و میدان‌های خدمت، کارآمدی، روحیه جهادی و نقش با اهمیت گروه‌های جهادی را نشان داده‌اند که نمونه‌های اخیر آن سیل و ویروس کرونا بود که بسیج مردمی و حاکم شدن تفکر جهادی توانست بسیاری از مشکلات را رفع کند و بحران را از جامعه دور سازد.