برخورد با خودروهای آفرود سنگین و سبک تخریب کننده جنگل‌ها و مراتع
برخورد با خودروهای آفرود سنگین و سبک تخریب کننده جنگل‌ها و مراتع

خزرفوری:سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از برخورد با خودروهای آفرود سنگین و سبک تخریب کننده محیط زیست، جنگل‌ها و مراتع خبر داد.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از برخورد با خودروهای آفرود سنگین و سبک تخریب کننده محیط زیست، جنگل‌ها و مراتع خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار داشت: مطابق دستور دادگستری کل گیلان مبنی بر برخورد با خودروهای آفرودی تخریب کننده جوانه‌های جنگلی و روییدنی‌های مراتع، برخورد با هر خودرو تخریب کننده جنگل‌ها و مراتع در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی استان قرار گرفته است.

وی افزود: با رانندگان خاطی که جنگل‌ها و مراتع را جولانگاه تفریح خود قرار داده‌اند و موجبات ضرر و زیان به منابع ملی کشور می‌شوند بر اساس قانون برخورد و خودرو افراد متخلف به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان عرصه‌های منابع طبیعی را سرمایه‌های ارزشمند ملی و از نیازهای اساسی و بی‌بدیل نسل حاضر و آینده دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بالای این عرصه‌ها، صیانت، حراست و مراقبت از این منابع وظیفه همگانی است و ورود به طبیعت باید به دور از آسیب رساندن به آن انجام شود.