حافظ ناصری؛ شهردار اسبق بندر کیاشهر درگذشت
حافظ ناصری؛ شهردار اسبق بندر کیاشهر درگذشت

خزرفوری:مرحوم حافظ ناصری شهردار اسبق بندر کیاشهر، که در بیمارستان به دلیل سکته مغزی بستری بود ظهر امروز دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حافظ ناصری؛ شهردار اسبق بندر کیاشهر، آفریننده پل چوبی (نماد یادگار بندرکیاشهر) درگذشت.

گفتنی است مرحوم ناصری از ۹ اردیبهشت سال ۱۳۷۲ بیش از دو سال (به مدت ۲۵ ماه) شهردار بندر کیاشهر بود.

احداث پل چوبی بندرکیاشهر از پروژه‌های عمرانی دوران مسئولیت وی در دوران تصدی پست شهرداری بوده است.

لازم به ذکر است که مرحوم ناصری از فرهنگیان آموزش و پرورش نیز بوده است.

پل چوبی به عنوان نماد یادگار بندرکیاشهر، از میان مردابی که اکنون پوشیده از نیزار بوده و مقدار کمی آب دارد، پلی به طول بیش از۶۰۰ و عرض ۲/۵متر بنا شد.

این پل مابین دو خشکی ساحل و دریا و انتهای پارک جنگلی قرارگرفته که دو طرف آن تیرهای برق و سطل‌های زباله قرار دارد.

پل چوبی محبوبیت فراوانی دارد چرا که از همان ابتدای افتتاح در سال ۱۳۶۱ توسط شهردار وقت آقای حافظ ناصری با تبلیغات گسترده به عنوان نماد زیبایی بندرکیاشهر معرفی شده و برنامه‌های متنوعی برای بازدید کنندگان از سراسر ایران تدارک دیده شد.

اتصال ساحل به پارک جنگلی از طریق پل چوبی موجب شد مردم با عبور از کنار نیزارها و مرداب، صدای قورباغه‌ها و پرندگان را شنیده و آبزیان را از فاصله نزدیک ببینند.

درکنار پل چوبی ایستگاه قایق سواری قرارگرفته، این قایق‌ها گردشگران را به سمت نیزارها، اسکله، سنگ چین، لنج‌سازی داخل دریا می‌برند و آن‌ها را با طبیعت بندرکیاشهر و گاه با روش صید و صیادی آشنا می‌کنند.

زیبایی این پل از چشم هنرمندان به ویژه فیلم سازان دورنمانده و فیلم‌های زیادی بر روی آن با داخل نیزارهای تالاب لاگون ساخته شده است.