گودرزوند چگینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شد | احمدی سنگری و فرخی دبیر اول
گودرزوند چگینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شد | احمدی سنگری و فرخی دبیر اول

خزرفوری:انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، کمیسیون آموزش و کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها امروز برگزار شد.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز (یکشنبه ۲۹خرداد ماه) با دستور کار انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون برگزار شد. بر این اساس، حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در اجلاسیه سوم انتخاب شد و مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به عنوان نایب رئیس اول و محسن زنگنه به عنوان نایب رئیس دوم رییس کمیسیون انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، غلامحسین کرمی به عنوان دبیر اول و ولی الله فرزانه به عنوان دبیر دوم این کمیسیون انتخاب شدند.همچنین محمدمهدی مفتح به عنوان سخنگوی کمیسیون  برنامه و بودجه مجلس انتخاب شد.

منادی سفیدان برای سومین سال پیاپی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شد

انتخابات هیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم دوره یازدهم مجلس برگزار و ترکیب اعضای هیات رئیسه کمیسیون مشخص شد.

بنابر این گزارش در جریان این انتخابات علیرضا منادی سفیدان به عنوان رئیس، مهدی اسماعیلی نایب رئیس اول، سیدمحمد مولوی به عنوان نایب رئیس دوم برگزیده شدند.

همچنین محمدرضا احمدی سنگری نماینده رشت و خمام دبیر اول و شیوا قاسمی پور به عنوان دبیر دوم و رضا حاجی پور به عنوان سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

جوکار برای سال سوم رئیس ماند

در نشست امروز (یکشنبه، ۲۹ خرداد ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با برگزاری انتخاباتی، ترکیب هیات رئیسه کمیسیون برای اجلاسیه سوم مجلس یازدهم مشخص شد.

بر این اساس محمدصالح جوکار برای سومین سال ریاست کمیسیون امور داخلی و شوراها را برعهده گرفت. سیدحمیدرضا کاظمی و محمدحسن آصفری نیز به ترتیب نواب اول و دوم کمیسیون شدند.

با رای اعضای این کمیسیون رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل به عنوان دبیر اول و روح‌اله نجابت به عنوان دبیر دوم انتخاب شدند و علی حدادی نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تعیین شد.