علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، سفیر حامی محیط زیست گیلان شد
علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، سفیر حامی محیط زیست گیلان شد

خزرفوری:علیرضا جهانبخش کاپیتان ارزنده تیم ملی فوتبال ایران که اصالتا اهل روستای جیرنده از توابع شهرستان رودبار گیلان است و در حال حاضر وینگر و هافبک هجومی تیم فوتبال فاینورد روتردام در لیگ برتر فوتبال هلند عضویت دارد به عنوان سفیر حامی محیط زیست گیلان انتخاب شد.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در آئینی که عصر امروز چهارشنبه (اول تیرماه ۱۴۰۱) در دفتر رضا زمانی مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان برگزار شد، علیرضا جهانبخش کاپیتان ارزنده تیم ملی فوتبال ایران که اصالتا اهل روستای جیرنده از توابع شهرستان رودبار گیلان است و در حال حاضر وینگر و هافبک هجومی تیم فوتبال فاینورد روتردام در لیگ برتر فوتبال هلند عضویت دارد به عنوان سفیر حامی محیط زیست گیلان انتخاب شد.

در این آئین، علیرضا جهانبخش بر حفاطت از محیط زیست و مدیریت پسماند که وظیفه همگانی است، تاکید کرد و گفت بر تک تک ما واجب است از مواهب طبیعی استان سرسبز و مسافرخیز گیلان حمایت کنیم.

در پایان نیز رضا زمانی تابلو اثر طبیعی ملی سوسن و چلچراغ را که رویشگاه اصلی آن در جهان در زادگاه این بازیکن ارزنده فوتبال ایران یعنی داماش عمارلو رودبار است به ایشان هدیه کرد.