مردم گیلان چقدر از خدمات الکترونیکی دستگاه ها بهره می برند؟
مردم گیلان چقدر از خدمات الکترونیکی دستگاه ها بهره می برند؟

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به نقل از ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات گیلان، ۳۹۰ خدمت از مجموع ۶۵۰ خدمت ارائه شده در درگاه های دستگاه ها را دارای قابلیت ارائه در دفاتر پیشخوان شهری و روستایی دانست و افزود: ۴۰ درصد خدمات دستگاه های اجرایی استان تمام الکترونیک و نیمه الکترونیک است. فرزاد توکلی، با بیان […]

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری به نقل از ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات گیلان، ۳۹۰ خدمت از مجموع ۶۵۰ خدمت ارائه شده در درگاه های دستگاه ها را دارای قابلیت ارائه در دفاتر پیشخوان شهری و روستایی دانست و افزود: ۴۰ درصد خدمات دستگاه های اجرایی استان تمام الکترونیک و نیمه الکترونیک است.

فرزاد توکلی، با بیان اینکه ۶۵۰ خدمت از ۱۶۰۰ خدمت احصا شده در دستگاه های اجرایی استان گیلان به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می شود، اظهار کرد: مردم از طریق درگاه های این دستگاه ها اقدام به دریافت خدمت می کنند.

وی ۳۹۰ خدمت از مجموع ۶۵۰ خدمت ارائه شده در درگاه های دستگاه ها را دارای قابلیت ارائه در دفاتر پیشخوان شهری و روستایی دانست و افزود: حدود ۴۰ درصد خدمات دستگاه های اجرایی استان تمام الکترونیک و نیمه الکترونیک است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، پایان شهریور امسال را مهلت ارائه الکترونیکی خدمات پر ترافیک دستگاه ها دانست و تصریح کرد: دستگاه ها مکلف هستند خدمات پرتراکنش خود را که بیشتر در تعامل با مردم است در پنجره واحد ارائه کنند.

توکلی، با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی در داخل درگاه دستگاه ها، خاطرنشان کرد: مردم در این درگاه ها دچار سردرگمی می شوند، اما می توانند با احراز هویت در پنجره واحد، خدمات همه دستگاه ها را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه از نظر زیرساخت شبکه و سرویس های مبتنی بر آن مشکل خاصی نداریم، بیان کرد: براساس مصوبه قانونی سال ۹۷ و ابلاغیه سال ۹۹، دستگاه ها باید خدمات خودشان را در پنجره واحد به مردم عرضه کنند.

مدیرکل ارتباطات گیلان، عمده مشکل مردم را با بانک ها و شهرداری ها دانست و متذکر شد: در کارگروه دولت الکترونیک استان برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا دریافت فیزیکی خدمات را در بانک ها و شهرداری ها به حداقل برسانیم.