پیام تبریک مدیر کل صمت گیلان به مناسبت سالروز ملی اصناف
پیام تبریک مدیر کل صمت گیلان به مناسبت سالروز ملی اصناف

خزرفوری:اصناف؛ در سختی ها و فشار اقتصادی همپای مردم هستند

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری به نقل از گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، تیمور پورحیدری با صدور پیامی “سالروز ملی اصناف” را به کسبه و بازارایان کوشا و خدوم گیلانی تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

” بسمه تعالی”
اصناف؛ در سختی ها و فشار اقتصادی همپای مردم هستند
یکم تیرماه به نام روز ملی اصناف بعنوان نهاد پیشرو مردمی همواره در خط مقدم تحولات نیم قرن اخیر ایران اسلامی قرار داشته است. این قشر شریف و زحمتکش در کنار مسئولیت پذیری اجتماعی، همواره دستان پرتوان اقتصاد بوده و هستند.
در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی کارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت بوده‌اند. در هنگام شیوع ویروس کرونا ضمن پشتیبانی، تامین و عرضه اقلام بهداشتی؛ آسیب و فشار زیادی را تحمل کردند. در طرحهای “مواسات مردمی” مشارکت و رویکرد خیرخواهانه اصناف فراموش ناشدنی است و همواره به ندای رهبر فرزانه انقلاب بصورت عملی لبیک گفته اند و در سختی و فشارهای اقتصادی همپای مردم شریف استان بوده اند .
درحال حاضر اصناف بعنوان پرتعدادترین، بخش اقتصادی با بیش از ۱۳۱ هزار واحد صنفی و اشتغال بیش از ۳۲۹ هزار نفر در گیلان؛ پیشگام و مجری اهداف نظام در خط مقدم طرح های تحول گرا ، برنامه های اقتصادی و حلقه اتصال بین تولید کننده و مصرف کننده در شبکه نظام توزیع و عرضه کالا هستند که در راستای تحقق بخشی به شعار سال و دستیابی به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند.

اینجانب به میمنت نامگذاری یکم تیرماه در تقویم رسمی کشور بعنوان”روز ملی اصناف”، که فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است را به تمامی خانواده بزرگ و جامعه وسیع اصناف، کسبه و بازاریان متدین و خدوم گیلانی صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ، موفقیت روز افزون همگان را در تجلی اقتصادی کشور مسئلت دارم.

تیمور پورحیدری
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان