انتخاب شهردار از طریق فراخوان آغاز می شود
انتخاب شهردار از طریق فراخوان آغاز می شود

کارگرنیا با اشاره به اینکه از هفته آینده انتخاب شهردار رشت را از طریق فراخوان آغاز می کنیم تصریح کرد: شورای ششم رشت تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا افرادی که داوطلب و توانایی لازم را دارند مشخص شوند.

به گزارش خزرفوری

خزرفوری به نقل از خبرگزاری موج نوشت : محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در جلسه کارگروه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در ساختمان دادگستری گیلان با قدردانی از تعامل و حمایت های دستگاه قضا استان در پیشبرد اهداف و رفع مشکلات شهروندان اظهار کرد: دستگاه قضا محل دادخواهی و تظلم خواهی مردم است و مطمئنا بسیاری از مشکلات از این طریق بررسی و برطرف می شود .

وی به تفکر شورای ششم رشت پیرامون تعامل با دیگر دستگاه ها با هدف رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: هر دستگاه و مدیری که بخواهد در تسریع بخشیدن به خدمات رسانی و رفع دغدغه های شهروندان رشت با حوزه مدیریت شهری ارتباط و تعامل داشته باشد، صمیمانه دستش را می بوسیم و شورای رشت تا کنون طی چندین جلسه ای که با دستگاه قضا از ابتدای شروع فعالیتش داشته است، از نگاه حمایتی و ارشادی دستگاه قضا برخوردار بوده است و دستگاه قضا در بسیاری از موارد به شورا نصیحت و تذکرات لازم را نیز داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به انتخاب هیات رئیسه سال دوم شورای رشت اشاره کرد و گفت: روز گذشته در فضایی دوستانه ، اعضای هیات رئیسه سال دوم شورای رشت را انتخاب کرد و در چهارشنبه هفته جاری نیز اعضای کمیسیون های تخصصی شورا انتخاب و در روز پنج شنبه نیز هیات رئیسه کمیسیون های شورا تعیین تکلیف می شوند.

کارگرنیا با اشاره به اینکه از هفته آینده  انتخاب شهردار رشت را از طریق فراخوان آغاز می کنیم تصریح کرد: شورای ششم رشت تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا افرادی که داوطلب و توانایی لازم را دارند مشخص شوند و در این مسیر حتما از نظر مشورتی افراد اصلح و دلسوز نیز استفاده می کنیم تا در نهایت شهرداری را انتخاب کنیم که در شان مردم و برای سه سال باقی مانده با تمام وجود به شهر و شهروندان خدمت کند.

وی با بیان اینکه شورای ششم رشت به موضوع پاسخگویی به مطالبات شهروندان دقت و توجه دارد افزود:  در شورای ششم، بنده و دیگر همکاران شورایی ام تلاش کردیم تا در تمامی روزها  در خدمت مردم و پاسخگوی شهروندان شریف رشت باشیم .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه حفظ بیت المال و کوتاه کردن  دست نااهلان از اهداف شورای رشت است بیان کرد: متاسفانه به واسطه برخی از بی توجهی ها و ترک فعل هایی که انجام شد خساراتی به بیت المال تحمیل شده که مورد پیگیری و تحت رسیدگی است.

وی با بیان اینکه در مشکل سراوان دستگاه های مختلفی مسئول هستند افزود: شورا و شهرداری هیچ وظیفه ای در تعیین محل دفنگاه زباله بر عهده ندارند و برابر ماده ۱۲ قانون پسماند، دستگاه های متولی در این موضوع استانداری، جهاد کشاورزی و محیط زیست هستند که باید محل مورد نظر را در اختیار شهرداری قرار دهند و درباره تامین آلات و ادواتی که برای حذف زباله مورد نیاز است نیز باید دولت تامین اعتبار و وارد عمل شود.

  • منبع خبر : https://hekayatgilan.ir/news/i/11402