شهرستان لنگرود در وضعیت پرخطر است/ بستری ۲۰ بیمار کرونایی
شهرستان لنگرود در وضعیت پرخطر است/ بستری ۲۰ بیمار کرونایی

فرماندار لنگرود، وضعیت شهرستان لنگرود را نارنجی و پر خطر دانست و افزود: انتظار داریم مردم اهتمام ویژه ای نسبت به استفاده از ماسک داشته باشند تا درگیر موج شدید بیماری نشویم و سلامت جامعه برقرار بماند.

به گزارش خزرفوری

خزرفوری به نقل از ایسنا : محمدرضا جلالی در گفت وگویی، ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان لنگرود اشاره و اظهار کرد: متاسفانه به خاطر بی توجهی به دستورالعمل بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، مجددا شاهد شیوع کرونا در استان و شهرستان هستیم.

وی وضعیت شهرستان لنگرود را نارنجی و پر خطر دانست و افزود: در حال حاضر ۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان لنگرود بستری هستند که چهار نفر آنان نیاز به آی.سی.یو دارند.

فرماندار لنگرود، استمرار بی توجهی به پروتکل های بهداشتی را موجب قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان دانست و بیان کرد: انتظار داریم مردم اهتمام ویژه ای نسبت به استفاده از ماسک داشته باشند تا درگیر موج شدید بیماری نشویم و سلامت جامعه برقرار بماند.

جلالی، با تاکید بر لزوم برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهید با محوریت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: مردم برای تعظیم شعائر دینی و آیین عزاداری، با نصب ماسک و رعایت فاصله فیزیکی سلامت جامعه را نیز تضمین کنند.

وی با اشاره به فعال بودن ۱۱ مرکز و ۴۵ خانه بهداشت این شهرستان جهت تزریق واکسن کرونا، خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۷.۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان نوبت اول، ۹۳.۸ درصد نوبت دوم، ۵۵.۵ درصد نوبت سوم و تنها پنج درصد نوبت چهارم را تزریق کردند.