مراسم سومین روز درگذشت مدیر تولید سیمای شبکه باران
مراسم سومین روز درگذشت مدیر تولید سیمای شبکه باران

مراسم سومین روز درگذشت مرحوم سیرنگ پوررحیمی مدیر تولید سیمای صدا و سیمای مرکز گیلان؛ در زادگاهش صومعه‌سرا برگزارشد.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری : امام جمعه صومعه سرا در مراسم سومین روز درگذشت مرحوم زنده یاد سیرنگ پوررحیمی مدیر تولید سیمای صداوسیمای مرکز گیلان در مسجد آقا مهدی آقای صومعه‌سرا به حضور پرشور مردم و همکارانش در مراسم تشییع و تدفین زنده یاد سیرنگ پوررحیمی در رشت و صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: مرحوم پوررحیمی فردی مومن، معتقد، متعهد، متخصص و توانمند بود که خدمات بسیار ارزشمندی انجام داد و با خدمتگزاری و اخلاق حسنه‌ای که داشت در دل مردم جای گرفت و مردم نیز در مراسم تشییع، تدفین و روز سوم، حضور پرشوری داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین راشدی به نقش و ارزش انسان‌های وظیفه شناس، خدمتگزار و مسئولیت پذیر اشاره کرد و افزود: ارزش انسان در جامعه به خدمتگزاری، مسئولیت پذیری، وظیفه شناسی، مردم داری و اخلاق حسنه اوست که از خود آثار مفید و اثرگذار و نام نیک و حسنه‌ای برجا بگذارد که مرحوم پوررحیمی از جمله این انسان‌های ارزشمند و بزرگی بود که هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.
در این مراسم مدیرکل، معاونین و همکاران صداوسیمای مرکز گیلان، فرماندار و نماینده مردم صومعه سرا، جمعی از مدیران کل استان و قشر‌های مختلف مردم شهرستان صومعه‌سرا حضور داشتند.
مرحوم سیرنگ پوررحیمی مدیر تولید سیمای صداوسیمای مرکز گیلان، بامداد سه‌شنبه ۱۵ شهریور در سن ۵۰ سالگی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.