تکمیل ظرفیت پروازهای رشت – نجف/ تاکنون ۴۲۰ نفر جابجا شدند
تکمیل ظرفیت پروازهای رشت – نجف/ تاکنون ۴۲۰ نفر جابجا شدند

مدیرکل فرودگاه گیلان، دو پرواز ۲۲ و ۲۸ شهریور را فوق العاده دانست که توسط شرکت هواپیمایی ایرتور انجام می شود و افزود: ظرفیت ورودی و خروجی پروازهای فوق العاده ۱۶۰ نفر است.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری و به نقل از ایسنا : سید محسن میرحسینی در گفت وگویی، با اشاره به برقراری پروازهای رشت به مقصد نجف اشرف ویژه اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: این پروازها توسط دو شرکت هواپیمایی و به صورت سه پرواز برنامه ای و دو پرواز فوق العاده انجام می شود.

وی افزود: طی هماهنگی به عمل آمده با شرکت های هواپیمایی پویا و ایرتور ۱۰ سورتی پرواز در مسیر رشت به نجف و بالعکس در روزهای ۱۷، ۲۲، ۲۴، ۲۸ و ۳۱ شهریور انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه گیلان دو پرواز ۲۲ و ۲۸ شهریور را فوق العاده دانست که توسط شرکت هواپیمایی ایرتور انجام می شود و افزود: پروازهای ۱۷، ۲۴ و ۳۱ برنامه ای بوده که توسط شرکت هواپیمایی پویا برقرار است.

میرحسینی، ظرفیت ورودی و خروجی پروازهای فوق العاده را ۱۶۰ نفر دانست و عنوان کرد: ظرفیت ورودی و خروجی پروازهای برنامه ای نیز ۵۰ نفر می باشد و لذا تاکنون ۴۲۰ نفر ورودی و خروجی داشتیم.

وی تهیه بلیط هواپیما به مقصد نجف را بدون نیاز به ثبت نام در سامانه سماح دانست و یادآور شد: در مجموع ظرفیت پروازهای رشت نجف ۹۴۰ نفر است که هم اکنون تکمیل بوده و لذا زائران جهت تهیه بلیط پای پرواز اقدام نکنند؛ همچنین کارت واکسن لاتین را به همراه داشته باشند.

مدیرکل فرودگاه گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۲ سورتی پرواز در هفته با حضور ۱۰ شرکت هواپیمایی به مسیرهای تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس، اهواز، کیش، عسلویه، باتومی و نجف در حال انجام است.

انتهای پیام