خدمات رسانی نیرو‌های اورژانس گیلان به بیش از ۲ هزار زائر در مرز خسروی
خدمات رسانی نیرو‌های اورژانس گیلان به بیش از ۲ هزار زائر در مرز خسروی

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان از ادامه ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی نیرو‌های اورژانس به زائرین اربعین حسینی تا پایان بازگشت آن‌ها در مرز خبر داد.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری : دکتر پیمان اسدی گفت : نیرو‌های اورژانس گیلان از ۱۲ شهریور تاکنون به ۲ هزار و ۶۵۷ زائران در مرز خسروی امدادرسانی کردند که از این تعداد ۱۵۶ بیمار به مراکز درمانی منتقل و ۲ هزار و ۵۰۱ بیمار هم به صورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود : کاروان اعزامی اورژانس استان شامل ۱۱ گروه عملیاتی ، با حضور ۳۳ کارشناس فوریت‌های پزشکی با ۸ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس از ۱۲ شهریور تاکنون برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی حاضر شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان گفت: گروه اعزامی اورژانس گیلان در نقطه صفر مرزی به صورت شبانه روزی تا بازگشت کامل زائران از کشور عراق برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی حضور دارند.

دکتر پیمان اسدی ضمن تسلیت اربعین حسینی (ع)، گفت: رعایت نکات بهداشتی، به کاربردن راه‌های مقابله با گرمازدگی و توجه به اخبار و توصیه‌های مسئولان از کانال‌های رسمی کشور نکاتی است که باید زائرین اباعبدالله الحسین (ع) به آن‌ها توجه کنند.