شناسایی و دستگیری ۸۸۰ نفر از اغتشاشگران در گیلان+مصاحبه
شناسایی و دستگیری ۸۸۰ نفر از اغتشاشگران در گیلان+مصاحبه

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از انهدام یک باند بزرگ خرابکاری در گیلان و دستگیری ۸۸۰ نفر از عوامل اغتشاش و تخریب اموال عمومی خبر داد.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری : جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۸۸۰ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد‌های صنفی در گیلان خبر داد و گفت: یک باند تولید مواد اشتعال زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان را داشتند نیز دستگیر شدند. 

سرهنگ حسین حسن‌پور در ادامه از تحویل تعدادی از این افراد با تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و افزود: تعدادی از این افراد فریب خورده که فاقد سابقه بودند پس از تحقیقات تکمیلی پلیس با اخذ تعهد آزاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آمادگی کامل مجموعه انتظامی برای برخورد با اغتشاشگران گفت: خانواده‎ها باید بیشتر از هر زمانی مراقب فرزندان خود باشند تا از طریق کانال‎ها و صفحات مجازی معاند خارج از کشور مورد فریب قرار نگیرند.

وی از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان گیلان را داشتند نیز خبر داد و گفت: از این گروه تعدادی کوکتل مولوتوف و سلاح سرد کشف شد

.

صداوسیما