کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دمای هوای گیلان/ احتمال طغیان رودخانه ها
کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دمای هوای گیلان/ احتمال طغیان رودخانه ها

مدیرکل هواشناسی گیلان، دادرس از کاهش پنج تا ۱۰ درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: بارندگی و وزش باد شدید و خیلی شدید به ویژه طی شب فردا تا عصر شنبه، رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری : محمد دادرس در گفت وگویی، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود همراه بارندگی دانست و اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای استان بین ۱۰ تا ۲۵ درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه دانست و افزود: بر این اساس طی ۲۴ ساعت آینده در بعضی نقاط بارندگی و احتمال رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه به تدریج از عصر و شب جمعه با تقویت سامانه ناپایدار بارندگی و باد شدید و کاهش نسبی دما و رعد و برق مورد انتظار است، تصریح کرد: این سامانه بارشی تا شنبه در منطقه استقرار دارد.

دادرس از کاهش پنج تا ۱۰ درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: بارندگی و وزش باد شدید و خیلی شدید به ویژه طی شب فردا تا عصر شنبه، رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود.

وی از احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن ناگهانی سطح آب و طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: طی یکشنبه ضمن کاهش ناپایداری ها، بارندگی در بعضی از نقاط دور از انتظار نیست.

انتهای پیام